mamma&urokråka Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 den som fulgte med Simo vogna vår.. Den ser stor ut, men syns den er liten.. Har bleier, salver, stellematte, håndkle og klesskift. Hvis vi skal ha med flakser og melkepulver også, blir den stappfull..!
mammaen til Luca Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Bruker en samsonite bærebag, jeg. Kjøpte en stellebag av hard type, men det var ikke noe bra kjøp. Tungvindt å komme oppi når den hang på vogna, derfor bytta jeg til en bedre en. Men det er en annen jeg har mer lyst på!
Aylinah Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 En helt vanlig svart en,tror ikke den har et kjent merkenavn en gang.Kostet vel noe sånt som 150kr..Har plasse til alt vi trenger oppi der,fra skift,stelle saker,flasker,leker osv Mye plass for en billig penge Syns simo stellebaggen var altfor dyr til å kjøpe,ikke så lenge vi bruker de
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Allerhand. Kjempefornøyd. Men må bytte den ut for den ble ødelagt på ferietur i januar:(
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Vi har en Reisebagen Proff stelleveske, men den bruker jeg ikke så mye nå. bare når vi skal bort lenge, evt. har den liggende i bilen med klesskift, flere bleier etc. Med med i vogna har jeg en liten hendig veske bra built NY. Den er laget i neoprene stoff (samme som dykkerdrakter) og holder mat og drikke rimelig kjølig en god stund. Der har jeg akkurt plass til det mest nødvendige ifm mating og stell (har flaskebarn)
Bærta å babyn Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 har ikke stelleveske, har "pusletaske", var med Basson vogna
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Emmaljunga Exclusive (den nye) stor og fin, og jeg får plass til alt pikk pakket!
Blue Lady Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Bruker ikke stelleveske men har en Skip*hop Dash og en Skip*hop Pronto
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Fra Babycare eller noe slikt tror jeg.. Eller hadde, inntil noen brøt seg inn i bilen vår og stjal stellebagen! :/ Nå går det i ryggsekker og lign her:p
Hva skjer'a?♂ Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Gaia & Ko, er strålende fornøyd med den:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2008 Hvilken fra Gaia & Co? Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Har sett en som jeg likte en gang, men husker ikke hvor.
Gunni_2 Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Babybjørn. Veldig fin, med mange rom og ei lita stellematte inni
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Har Brio nå,hadde Babybjørn før... Veldig fornøyd med Brio!! Den dyre babybjørnen hadde vært verdt pengene om den var dobbelt så stor.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Hahaha.. Har ikke stelleveske.. Bruker enten sekken min eller veska mi :-D
Scorpiogi Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Skal kjøpe fra Ellos, jeg ) De har så fiiine røde
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 Babybjørn hardbag (skal selges) og en touring tote fra petunia pickle bottom Når nye babyen kommer lurer jeg på om jeg skal bestille meg en svær storksak veske slik at jeg kan drasse med ting til to barn + mamma lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå