Gå til innhold

syns dere dette er rart..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når noen kjøper klær til barna deres,men de får ikke klærne med seg hjem,klærne ligger hjemme hos dem som kjøpte klærne sånn at ungen har det hos dem ??

 

 

det syns jeg er fryktelig rart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, litt sært ja..

unger vokser så fort, så er de ikke der sp ofte, hva er da vitsen?

 

sære tanter eller besteforledre dette eller?

Skrevet

Ja, det gjør farmoren til jenta mi også. Hehe. :) Jeg synes det er veldig rart, men kan ikke annet enn å le av det.

Skrevet

nei egentlig ikke. Kommer an på alder så klart. En nyfødt vil jo vokse så fort at de nesten aldri vil få bruke klærne før de er for små, men svigers har en hel garderobe til minsten vår på 2 år hjemme hos seg da, så slipper vi å pakke til han. Men hvis de er veldig nøye på at klærne ikke skal hjem til ungen er det rart ja...

Skrevet

Hun er der forresten ikke ofte heller... Så det er jo i grunn skikkelig tåpelig. Men de gjør mye rart når det kommer til sånne ting.

Skrevet

Hva skal det være godt for..?

Skrevet

altså,jeg syns det er like moro med nye klær til mini som når jeg kjøper klær til meg selv..og jeg har veldig lyst til å se han i de nye klærne jeg også,ikke bare hjemme hos de..

jeg syns nesten det er litt frekt..

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er rart :) synes det er himla praktisk faktisk!

Både svigermor og mamma kjøper litt klær som snuppa har liggende hos dem. Da slipepr vi å pakke med skift, pysj osv om de skal passe henne.

Særlig praktisk om de vil hente henne i barnehagen uten at det er noe vi har planlagt på forhånd også..

Skrevet

Ja, greit nok det. Men jeg synes ihvertfall det er rart når farmoren gir en gave til henne som er innpakket. Jenta mi blir skikkelig glad også sier hun at disse klærne skal du ha her.

Skrevet

Svigermor prøvde seg på den...

 

Men da sa jeg at så sjelden som hun har ungene kommer de til å vokse ut av tøyet før de får brukt de en eneste gang...

Så jeg ville helst ha de med hjem.

 

Mohahahahaha!!!!!!

 

Type traaaaavel bestemor som aldri har tid å ha ungene noen timer engang.... Blir så sliiiiiiiiiten!!!!!!

Skrevet

ja jeg vil veldig gjerne ha de klærne her jeg,.så jeg får sett dem og han får brukt dem..han er jo ikke der ofte nok til at han får brukt de før de er for små..

Skrevet

Hehe... Ja, den var fin. :) Hadde ikke fått meg til å si det selv, men... er jo egentlig bedre å si det som det er.

Skrevet

Svigermor oppbevarer et par bodyer og bukser hos seg som hun har kjøpt. Det har vært gull verd! Vi er der ofte, og han har flere ganger blitt vel våt og skitten. Herlig å slippe å pakke med seg masse klær og bleier, for det ligger der :-)

 

Men om det er hos noen en svært sjelden ser, er det nok noe annet. Likevel mener jeg det er opp til dem. Kanskje bare det å vite at klærne er der hjelper dem til å føle at barnet hører hjemme der?

Skrevet

Du kan jo ta bilde av ham med de klærne på, og henge bildet på kjøleskapet.

Skrevet

er rart da..litt sånn nå skal vi leke at du er mitt barn ....nei skjønner ikke greia.

Skrevet

Det må jeg si hørtes rett og slett vanvittig rart ut...

Her kjøper både besteforeldte, tanter og onkler stadigvekk klær til snuppa, men vi får det da alltid med hjem igjen. Himmel, de skal jo rekke å bli brukt før de er for små...

Eneste er at stesønnen min har, og snuppa kommer vel til å få etterhvert, en arbeidskjeledress på gården til svigers. Så de kan være med der ute og grise seg skikkelig til på den istedenfor barnehage/skole dressen sin.

Skrevet

Vi får endel klær som vi tar med hjem. Men mamma har heldigvis ett par joggedresser, bodyer, nattdresser og sokker liggende. Får ofte bruk for de. Men da pakker hun ikke inn nei. Sier mer: Jeg har kjøpt MEG noen klær som barna kan ha her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...