Cassandra80 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er så i tvil om hva jeg skal gjøre. Er vikar i barnehage nå. Har fått tilbud om forlenget vikariat, sånn at når jeg er ferdig med permisjon kan jeg komme tilbake til 60 % vikariat. Vikariatet vil vare i ca 1 år. Saken er at vikariatet mitt egentlig tar slutt før jeg går ut i permisjon, og siden vi trodde at jeg ikke hadde noen jobb å gå tilbake til, snakket vi om at jeg skulle gå hjemme et ekstra år. Vi har et barn fra før som vil være akkurat over 2 år når andremann kommer. Og med to barn på 1 og 3 år når jeg er ferdig med permisjon så vi for oss at det var greit å være hjemme litt til for meg. Men blir litt usikker på hva jeg skal svare til jobben allikevel når jeg får tilbudet. Samtidig skal det jo også lønne seg å ha to barn i barnehage og jobbe 60 % stilling. Hva gjør dere andre som har to så tette barn?
fox`y Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hei:) Jeg har 2 gutter som d er 2 år og 3 dager imellom:) de blir 1 og 3 år i juli og begge skal begynne i barnehagen i august. Jeg har gått hjemme siden jeg fikk 1 mann.. jeg ville jobbet 60% å hadd minsten kunn i barnehagen de 60%. de har jo litt gått av å få være sammen med andre barn å slikt oxo. jeg gruver meg litt til barnehage start,men d går sikkert helt fint. er nokk verre for meg enn for gutta:) Så for min del håper jeg å komme i jobb fra august så jeg slipper å gå hjemme,selv om jeg har kosa meg masse sammen med gutta mine:) du må nesten gjør d du føler er best for deg:) så lenge du har økonomi til å gå hjemme så er d jo ikke noe problem:) jeg hadde ikke arbeid opp noe permisjons penger så har gått 1 år uten inntekt nå, å d har vært tøft men har gått greit. Lykke til med valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå