Gå til innhold

Badebalje på altanen er stas :-)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Tar ut badebaljen på altanen etter middag, da sitter Magnus oppi der helt til leggetid! Masse ut og inn selvsagt og opp og ned, stoooor stas! Og veldig deilig for mamman som kan sitte med beina hevet og sole seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er stor stas!!

 

Her har vi en liten balje som jeg har vann i. Leander stor koser seg med den, kan holde på lenge. Putter badeleker oppi og tar de utav igjen og dypper luggen oppi. Han har det kjempegilt. Det hender at han får litt hjelp av storesøster, Ikke alltid han er like begeistret for den hjelpen. Da kommer han settende inn og er klissbløt etter at hun har heldt vann på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en balje ute, men bare en liten en. Fra den henter Linea møysommelig opp vann som hun vanner blomstene mine med! Kan holde på i evigheter med det... ;)

 

Har ikke latt henne bade ennå, vi.... hmm.... det må hun kanskje få gjøre snart, men jeg er litt usikker på om hun vil... .sær frøken, kommer til å synes det er kaldt tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en lite plastbasseng ute på plenen som Thomas synes det er moro å kaste seg oppi.

 

Forrige dagen stod det på terrassen ved siden av bordet, og vi var alle våte etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...