Gå til innhold

Jeg har funnet vidunderkuren mot fullesyke!!!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den personen som ALLTID ligger over dassen og spyr dagen derpå.. hele dagen er totalt ødelagt..

Meeeeen... nå har jeg funnet kuren;)

Spise rett før du drikker.. (selvfølgelig..) , spise FØR du legger deg om kvelden.. (dette vet nok alle)... drikke mye vann FØR du legger deg.. (dette vet nok alle også) Og er du ekstra flink, drikker du vann innimellom mens du drikker alkohol.

Meeeeen.. så var det "tha big secret" da.. Det som gjør at JEG, den med den verste fullesyken av de fleste.. våkner opp tidlig, flott og fin i formen... :) Litt sliten i hode.. men that's it =)

The secret is......................................

1 enkel liten reisesyketablett før jeg køyer=)

Håper dette kan hjelpe andre som sliter med fullesyke:)

Værsågoooood;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Up u go;)

Skrevet

har jeg visst lenge=)

eller zyrtec

Skrevet

Dette kan jeg skrive under på. Eneste ulempen er at man blir litt mer trøtt dagen derpå, men det er kanskje bedre enn å ligge med hodet i doskåla halve dagen hi hi.

Skrevet

he he det er nok ingen stor hemmelighet, men bare pass på å ikke ta tabletten før du begynner å drikke. Det gjorde jeg og kunne drikke liter på liter uten å merke noe som helst. Mener ikke at man skal drikke for å bli full, men er jo deilig å bli litt brisen i alle fall.

Skrevet

Og glem ikke.....Å DRIKKE NOK!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe...var nemlig ute en tur på fredag.Drakk mye mindre enn jeg pleier,Tok det med ro og var ikke full i det hele tatt.

Aldri vært så fyllesjuk jeg...........

Da sa nabon at jeg mest sannsynlig drakk for lite *ler*

Skrevet

jeg tar den før jeg begynner å drikke (postafen), og blir da jaggu i farta ;)

Skrevet

haha okei:) zyrtec har jeg også brukt før .. men den funka ikke mange gangene gitt.... =P Regnte med det var noen som visste om dette... =P Men greit å dele det med andre også her.. er nok mange som IKKE vet =)

.. JA du blir trettere dagen derpå .... men som du sier fremdeles MYYYYE bedre enn den helsikkens kvalmen og spyinga.. =)

Skrevet

man kan oxo drikke endel melk før man legger seg.

det har jeg aldri prøvd selv for jeg hater melk, men en kamerat gjør dette.. hehe

Skrevet

Det visste ikke jeg. Takk! Men så sliter ikke jeg med fyllesyke. Det gjør derimot karen her. Hihi! Kanskje jeg skal tipse ham?

Skrevet

Ja! Be han teste det ut! =) Er absolutt verdt et forsøk!

Skrevet

dytter litt igjen jeg.. så kan flere dibdamer få lese;)

Skrevet

Hmmm... Er det noe særlig å stappe i seg sånt da, når kroppen allerede er forgiftet med alkohol og sliter nok fra før av?:P

Sikkert ikke noe farlig en gang iblant, skal prøve det neste gang jeg kommer hjem fra fest ;0)

Skrevet

Interesant. Reisesyketabletter fungerer omternt som sjøsyketabletter.

Ingefær fungerer bedre enn sjøsyketabletter, og du blir ikke trøtt av det. Vil da ingefær fungere mot fyllasjuke?

Skrevet

Haha, kansje? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...