lilios med 3 søte små:-) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 har selvfølgeli fått virus fra msn - en link som ble "sendt" av en kontakt... noen som vet hva dette viruset gjør, og hvordan jeg blir kvitt det?? det ble jo selvfølgeli videresendt til alle mine kontakter med en gang jeg åpna det.... Irriterende at noen ikke har bedre å gjøre enn å pønske ut slik drit.....!!
mamma til twins Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Skift passord på mailen som du har knytte opp mot msn. Det funket for meg. Har du samme passord flere steder, sørg for å få endret det også. Samme person som har hacka msn din kan finne på å gå på facebooken din også. Har skjedd med flere jeg kjenner.
ChellBell - har født! Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Hvis det er det viruset jeg tror det er, så fikk du kanskje en link der du ble bedt om å skrive inn brukernavnet og passordet ditt til msn? Da vil den fortsette å sende meldinger til alle kontaktene dine inntil du bytter passordet ditt på msn. Det gjør du via hotmail - hvis det er en hotmail adresse du logger deg inn med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå