Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 vet noen her om man kan ha sex etter at man er "strippet"???????????????? det er jo åpning inn liksom,gubben er så tent og kåt,men vet ikke om det er sålurt,klart det kan føre til fødsel,men da vet hani allefall at han å fått spruta litt før flere uker med bareltid....................
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hm.. vi hadde sex like etter at jeg ble strippet, fikk ikke høre noe om at vi ikke skulle... Ble forresten fødsel samme natt da:)
Mammasnartigjen Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke noe problem å sex etter stripping. Stripping gjøres ofte for å sette igang fødsel likevel. Gyekologen eller jordmor gjør dette rundt 38-40 uker eller når man er på overtid og ønsker å få fødselen i gang. De går inn med to-tre fingre og drar i livmormunnen. Det kan gjøre ganske vondt, også provoseres det litt blødninger. Ofte får man god effekt. Jeg ble strippet ved begge mine forrige fødsler- det hjalp ingenting på å få fortgang i sakene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå