Gå til innhold

Snuppa reagerer på en vikar i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden kom vi i barnehagen, jeg og snuppa. Jeg starter tidlig på jobb, så vi bruker å være av de første i barnehagen. De har et fellesrom der de spiser frokost sammen alle avdelingene en tid på morgenen. Etterpå går de til sine egne avdelinger. Det er et personale på hver avdeling som har tidligvakt.

Men iallefall...vi kom i barnehagen, og er på tur på fellesrommet. Der sitter en vikar som er på vår avdeling. Snuppa bråstopper og begynner å hylskrike med en gang hun ser denne vikaren. Ved hjelp av de andre ansatte roer hun seg såpass at jeg kan gå på jobb. Når jeg kommer å henter sier jeg dette til ped.leder på avd. Spør om de har merket noe på jenta i forhold til denne vikaren. Hun sier at det har de ikke, mener det er fordi hun ikke er av de vanlige personalet.

Dette skjer en gang til senere, og jeg tar på nytt dette opp, og får samme svar.

Her for noen dager siden kom vi igjen tidlig i barnehagen. Denne gangen var vikaren på jobb for en annen avdeling. Hun sitter på fellesrommet når vi kommer. Med en gang vi kommer i døra til fellesrommet bråstopper snuppa, hylskriker og går på sin avdeling. Legger matboksen på bordet der og klatrer opp på stolen. Viser tydelig at hun vil spise der, og ikke på fellesrommet. Spør da den ansatte som er på jobb om dette atter en gang. Jeg får som svar at denne vikaren var på jobb på snuppa sin avdeling dagen før, og da merket de ingenting.

Kan det virkelig være at dette skjer bare fordi hun ikke er av de faste ansatte? Snuppa har aldri reagert på mennesker før, ikke engang fremmede "skumle" menn, slike som barn kanskje reagerer oftere på... denne vikaren er en helt normalt utseende dame på et par og tredve.

Skal ta en prat med ped.leder en gang til og kreve at de følger nøye med hvis denne vikaren er på jobb på snuppas avdeling igjen. Jeg mener jeg har krav på dette!!!?? Hvis de ikke merker noe spesielt, at jenta mi er tillitsfull mot vikaren ellers, så er jo det bra. Hvis det er noe som "skurrer" så er det jo best om det oppdages så fort som mulig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten så er hun 21 mnd, og går på småbarnsavdeling.

Skrevet

Elias var sånn en periode han og.

Men det var rett og slett pga at han ikke likte han.

Var ingenting annet

Skrevet

Har det bedret seg? Har ikke opplevd med noen av våre 4 barn at de ikke har likt noen i barnehagen,kun denne gangen. Jeg tenker at det må være en grunn til at snuppa ikke liker henne...!!!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...