Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 tok første gang på torsdag, 10 minutter, og i dag 10 minutter.. men vil bli brun fort.. hvor ofte? kan jeg dra i morgen? og hvor fort kan jeg øke tiden? noen med peil?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 La det i hvert fall gå en dag mellom, evnt to. Øk med et par minutter hver gang.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 ok:) har aldri tatt sol før, så må bare høre.. noen tips til å bli fort brun? HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Ta minst mulig sol i solarium. Underhuden din tørker etter hvert inn mer og mer inn og aldringstegnene kommer tidligere enn normalt. Spray tan får du kjøpt på butikk, eller prøv spray tan hos hudpleier. Men ikke vet jeg hvor bra dette er i lengden for huden heller?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Aldri? Det er mitt stalltips. Kjøp heller engangsservietter på Vita. Fungerer som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå