*1+1=2 små* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Leste litt på det dere som har gifta dere skrev, flere gange jeg leste: også pakker vi ut gavene nå. fikk inntrykk av at man MÅ ha gavebord hvor alt er ferdig pakka ut. Jeg synes det virker så ukoslig. Er det greit å bare sette alle gavene på et bord uten å pakke de ut?
brooklyn Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Du MÅ jo ingen verdens ting, men det er nå litt kjekt for gjestene også å se hva dere har fått i gaver...Og det tar jo endel tid å pakke opp gavene og lage lister (til takkekort), og dette er jo gjerne noe en ikke gjør mens gjestene står og ser på... Er nok derfor de fleste har noen som pakker ut gaver for seg, ja.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Som gjest i bryllup så syns jeg det er topp å se hva brudeparet har fått i gaver. Men du MÅ ingenting... men hva er vitsen med å sette fram gavene om de ikke er pakket ut?
* en liten prinsesse * Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Du gjør jo som du selv vil, men tror vel kanskje det er mest vanlig å få noen til pakke ut gavene og skrive gavelister. Jeg har ikke vært i noen bryllup hvor det ikke har vært gjort, og som gjest syns jeg det er koselig å kunne gå å se på gavene jeg da. Jeg skjønner ikke helt at du syns det er mer koselig med et bord med innpakkede gaver kontra et bord med utpakkede gaver. Men dere gjør jo selvsagt det som dere syns er best, er jo tross alt deres dag! Lykke til! )
Trebarnsmamma2010 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Vi drar mest sannsynlig direkte på bryllupsreise enten morgenen etter bryllupet eller dagen etter det igjen. Kunne tenke meg å la gavene ligge til vi var hjemme igjen, slik at jeg er sikker på å få alt med meg og at alt blir frakta trygt hjem uten å bli ødelagt. Men selvfølgelig er det koselig for gjestene å se hva vi får, så jeg får se hvordan vi gjør det.
*1+1=2 små* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 hehe mente ikke at det er kosligere å ha gavene stående fremme uten at de blir pakket ut, men synes jo det er gøy selv hehe.....altså å pakke ut gaver:P Er bare at jeg trodde alle gjorde det slik dere beskriver, men så er det flere som har skrevet at de pakket ut gavene hjemme. Vi kommer til å måtte flytte på alle gavene igjen, og det er kanskje lettest om de er pakket inn?(glass osv.) Gifter oss ikke der vi bor!
Tonemor 28 år Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Hvem er det vanlig pakker ut gavene og skriver gaveliste? Har dere egne ansvarlige for å ta imot sanger og kopiere opp det? Hvem i tilfelle?
mamman til to gutter Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 I de bryllupene jeg har vært i, har det vært venner av brudeparet som har pakket opp og skrevet gaveliste. de har vært spurt på forhånd og en eller to har fått hovedansvaret.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Hei eg vil først sei at som brudepar har du ikkje tid til å pakke ut alle gavene sjølv....då har du ikkje tid til å prate med gjestene dine osv,... me hadde 2 søskenbarn og ei vennine som pakka ut alle gavene våre...veldig praktisk..dei begynte utpakkinga når me var å tok bilde..hadde ei bok der dei skreiv kven det var frå,og kva det var og nummererte det...så klistra dei samme nummeret på presangen...slik kunne me vite kva det var me fekk av dei forskjellige. Har sjølv vore med å pakka ut presanger i 3 bryllup...
*1+1=2 små* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2008 takk for svar jenter:) Har fått 2 veninner til å gjøre det for meg, men bare lurte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå