Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ,må bare beklage at jeg er så lite aktiv her for tiden, men det er litt tøft hos oss for tiden...

Mamma begynte på cellegift idag, hun er enda i fin form, men psykisk sliter hun.Det er jo den søstra mi igjen da..

Idag hadde mamma vært hjemme i 20 minutter da hun kom med dattra slengte henne hos mamma og reiste avgårde.Sa at du får ringe blir du dårlig..

Mamma ble så paff at hun klarte ikke si fra, hadde aldri venta at hun ble sittende med jenta idag..

Etter papira så skal hun være forsiktig rundt gravide og små barn og siden de deler seng.sover heller jenta her.Mamma skulle si at hun ble dårlig og orka ikke ha henne hos seg likevel.

I morgen ringer vi barnevernet og ber om råd,vi vil ikke at jenta skal flytte langt fra oss, men vi trenger råd.Foholdet har brutt sammen og ingen av de tenker på jenta lengre bare seg selv...

Håper vi kan få ett godt råd, er jo lov å håpe på at de kan gi oss et råd...tar jenta på timen får vi det, men vi anmelder de ikke bare ber om råd.

Mamma sa rett ut, jenta er jo blåst i hodet, tenk å si det om dattra si....men desverre er det sant...

Vi er så fulle av bekymringer at det er ikke sant, hun tar faktisk ikke ansvar for jenta si, vi har prøvd...Mamma har sagt nei, men da sser søstra mi bare på henne og reiser likevel.Hva gjør en da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffameg... så mye bekyringer!!! Sender deg en sekk med klemmer jeg!!!!!

Skrevet

Jeg synes det høres fornuftig ut å kontakte barnevernet og spørre dem om råd. Hun kan jo ikke fortsette slik, verken for datteren sin skyld eller for moren din sin skyld. Hadde det ikke vært for at moren din var midt i behandling og har nok med sitt nå, så burde hun sagt klart og tydelig ifra - en gang for alle....men sånn er det nå og da er det nok best dere tar støyten og gjør som dere planlegger. Selv om du har mer enn nok bekymringer selv.....

Jeg synes det er tøft gjort av deg å kjempe den lille pikens kamp, midt i alt det vonde. Det er godt det finnes mennesker som deg idefix, som klarer å sette sitt eget til side og stille opp for dem som trenger det kanskje aller mest akkurat nå......

Håper det blir roligere tider for dere snart og at det ordner seg til det beste for alle sammen!!

Klemmer i vei!

Skrevet

Det er jo helt horribelt!

Så jenta er hos dere nå da?

Godt dere tar den kampen der, for det kan ikke din mor ta nå i det hele tatt.

Lykke til med alt!

Skrevet

Og da har du fått nr til hun vi snakket om:-)

Ring henne, hun er supergod og kan disse tingene du lurer på!

Skrevet

Takk for en fin prat idefix:-)

Jeg krysser alt jeg har for at ting ordner seg etterhvert for dere, på alle mulige måter! Og så håper jeg mamman din klarer seg godt gjennom den tøffe behandlingen uten altfor mye bivirkninger....

Klem klem klem

Skrevet

Jenta er hos oss nå ja..Jenta mi spurte om hun ikke kunne få sove hos henne og det passa jo bra.så jenta oppdaga ingenting...Ble bare glad hun for å sove her.

Tusen hjertelig takk for en god prat attpåklatten, det gjorde sinnsykt godt å høre stemmen din og snakke med deg :0)

Nå skal jeg legge meg, for frøkna er oppe samtidig med sola,zzzz enda en grunn til at hun ikke burde være hos mamma...

Skrevet

Godt for jenta og din mor at en av søstrene har vett i hodet.

Håper ting går i orden for deg og din mor, jenta og alle.

Klem.

Skrevet

Tusen takk, klem tilbake :0)

Nå er det natta her..

Skrevet

Lykke til i dag.Tror dette er det eneste dere kan gjøre.For når tankegangen er blåst bort,så....

Men du vet hva jeg mener da.

Klemmer i vei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...