Gå til innhold

Hjelp... 7 uker gammel baby, mensen og amming....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke jeg produserer nok melk, babyen er skikkelig sutrete og har til og med prøvd mme på flaske men det vil hun ikke ta...

Kanskje når hun blir mer sulten... får prøve igjen...

Har prøvd å pumpe med elektrisk pumpe men får ikke ut stort mer en 10 ml, og jeg har hatt mer enn nok melk tidligere. Hun har lagt på seg langt over gjennomsnittet.

Er det det at jeg har fått mensen som fostyrrer produksjonen?

Med de andre fikk jeg ikke mensen før de var 10 mnd gamle og de var da selvsagt ikke like avhengige av melken som tulla er nå..

Noen som har noen gode råd...? Jeg har ammet til jeg er blitt sår for å øke produksjonen... drikker så mye jeg klarer...

Huff... stakkars liten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt... ingen som har peiling...?

Skrevet

Jeg tror melkeproduksjonen min også går litt ned når jeg har mensen. Fikk den etter syv uker, sånn som deg, og den er helt regelmessig. Har nettopp hatt den, og har følt at jeg har hatt litt lite melk. Nå derimot, har jeg masse. :) Kan jo være en sammenheng!

Skrevet

Melkeprod skal ikke gå nevneverdig ned, men melken smaker annerledes og barnet vil gjerne ikke være like interessert i å die/spise siden smaken ikke er like god. Man får jo da litt mindre melk i perioden også tar det seg opp igjen når smaken er som normalt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...