LilleVilleVilja Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hva heter de tablettene man tar for å utsette menstruasjonen? Kan de tas mens man ammer?
mai mammaen til to Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 bruker du p piller? da hopper du bare over de hvite pillene på slutten , de man tar når man har mensen, og begynner på nytt brett
LilleVilleVilja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Nei, jeg har ikke begynt på igjen, da jeg ammer ennå
Bulle* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Primolut. Står på felleskatalogen står det: Overgang i morsmelk: Går over i små mengder, men risiko for påvirkning av barnet er lite sannsynlig med terapeutiske doser. Dette er et reseptbelagt legemiddel, så du må uansett innom legen din.
LilleVilleVilja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Aha takk. Jeg må ikke innom legen, da jeg er i en annen by Man bestiller enkle resepter via nettet hos min lege, men da må man ha navnet på medikamentet for å fylle ut "søknaden"
Moi 32 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Men kjære damen, det er ikke så at man IKKE kan bli gravid fordi man ammer!! Du må bruke prevensjon dersom du ikke vil bli gravid igjen med en gang. Det fins bl.a svake p-piller eller p-ring som ammende kan bruke.
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hun sa jo ingenting om at hun ikke kunne bli gravid. Hun vil jo bare ikke han mensen i ferien! Hva vet du om hun f.eks. bruker kondom, kanskje ikke har sex, eller har sex og ikke bryr seg om hun blir gravid?
Moi 32 Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Nei, det vet jeg ikke. Svaret gjaldt dersom hun IKKE noen av dine nevnte, noe som var helt opplagt..
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan er det opplagt? Hun sier jo ingenting om hun ønsker å bli gravid eller ikke, eller om hun har sex eller om hun bruker kondom. hehehe... Eneste hun spør om er hvordan hun kan utsette mensen fordi hun skal på ferie...
Moi 32 Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Fy fader så vanvittig teit og latterlig du er ludder.. Jeg gidder pokker ikke bruke tid på å krangle mer med deg.
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Hahaha, hvem er teitest? Ikke jeg ihvertfall. Du gidder jo å sitte å svare på helt andre ting enn det HI spør om, hvor teit er ikke det?
LilleVilleVilja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2008 Haha her var det liv. Jeg skal på badeferie, så hold sexlivet mitt (eller om jeg vil ha fler barn) utenfor diskusjonen da folkens. Er ikke bare om man puler det er upraktisk med mensen vel
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det var det jeg sa. Moi er bare helt teit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå