tinolino Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Åhh - finner ikke på noe gave til mannen min... Trenger hjelp. Vi har ti års bryllupsdag snart og jeg har lyst til å kjøpe en gave til han. Tenkte først på klokke, men har har to - og bruker dem aldri Smykker bruker han iallefall ikke Han er interessert i golf og fotball - men kan ikke komme på noe fornuftig her Tøy vil jeg ikke kjøpe Kunst - kanskje .. Har egentlig plass til noe mere på veggene Håper noen har noen kreative forslag !!!
Turid Laila Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Signert drakt til favorittlaget hans. Jeg fant det til min samboer sin bursdag. Kjøpte på ebay
tinolino Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Det var jo lurt å si ja.. Kanskje 1000-2000,- Har veldig lyst til å overraske med en weekend tur men det er litt vansklelig med barnevakt nå - så det blir senere ...
tinolino Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 kjempelur gave - men har faktisk gitt det en gang. Eller ikke signert men med hans etternavn bak. Eneste litt orginale gave jeg har funnet på !! Tenkte faktisk kanskje å kjøpe en ny da den har har begynner å bli litt slitt - men det er jo litt uorginalt å gi det en gang til... Men kjempebra gavetips !! T
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Du kan ikke overraske med en tur, men at turen er litt senere da, når du får arrangert barnevakt og sånt? Evt en golftur han kan dra på med en kompis/bror?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Okei, bryllupsdagspresang ja - kanskje ikke så kult å sende ham avgårde med en kompis, hehe...
Gulosten™ Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Dag-spa...? Finne et eller annet som er signert på e-bay av favorittlaget hans? Noe fint golfutstyr...? selv ga jeg opp til min sist bursdag, han fikk ingenting. Stakkar.. Hehe.
tinolino Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2008 Er sånn hudpleie ting helt teit ?? Kanskje SPA sammen ?? Er jeg ærlig er det vel helst meg som har lyst til det - tror egentlig ikke det er hans "greie " - men han har jo ikke prøvd ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå