Gå til innhold

vanvittig vanvittig fryktelig horribel nyhet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

imårra er jo sesongavslutning på frustrerte fruer.. så jeg lurer på da hva som vil være på min ene tv-kveld i uka da.. håpte jo på noe spennende men...

fotball???

ka faen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei!! Går den i reprise en dag? Eg sa jo selvsagt ja t å jobbe i mrg...

:o(

Skrevet

WHAT????????????????????????????????????????????

Er det sesongavsluttning allerede imorra??????????????????????????????????????????

KRISE!!!!!!! Tirsdag har vært min faste og hellige tv dag!!!! Hva pokker gjør jeg nå????????

Skrevet

ja, hva pokker gjør vi nå??

sesongavslutning imorgen med en dobbelepisode!!

tirsdag er min tv-kveld i uka, nå har jeg jo ingen!!! feeeen!!!!

Skrevet

Dette er faktisk ganske krise!!!

Her går det i fotball til alle døgnets tider, men tirsdager har vært hellige! Hva nå`?`` Mere fotball???

Nei nå tror jeg at jeg kjøper alle sesongene på dvd og begynner forfra igjen... Eneste fornuftige.

Skrevet

å, DET har jeg også lyst til jo! men det ender opp med en episode hver kvald.. min kjære har begynt å se frustrerte fruer lamme meg nå, å han har ikke sett begynnelsen.. kansje skaffe den..?

Skrevet

betyr det at greys begynner igjen?!!!!

Skrevet

det er nok det beste ja :)

Jeg har sesong 2 fra før.. jeg får kjøpe de andre nå tenker jeg :)

Skrevet

Ja, det er bare så GRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSOMT!!!!!

Skrevet

å der var frustrerte fruer bestilt! jeij!!!

fotball suuug!!!

Skrevet

jammen hvorfor sendes det fotball?? Er det mesterskap på gang?

Skrevet

em trur eg...

faens fotballl... dritt.. hate sport!!!

men no kan eg se frustrerte fruer. ikke bare syns min kjære det var en god ide, men han betaler for dem også!

Skrevet

grrrrrrrr...jaja. vi får fortsette med csi-tirsdagene våre...:)

Skrevet

sukk.. å vi har bare nrk1 å tv2 vi...

Skrevet

Går i reprise på lørdag på tv2 zebra, fra klokken 10 tror jeg. Sjekk tvguiden når det nærmer seg

Skrevet

hehe, "ååånei" lol frustrerte fruer begynner nok igjen til høsten. har ennå ikke sett en hel episode av denne serien, men er ellers helt tv-serie slave. ;Men da helst de som går på tv-n. Måtte velge bort FF for å se på CSI, som jeg synes er HELT fantastisk ypperlig serie! Men kjøper de også på dvd, det må til!

Skrevet

jammen det er ikke det samme som å ha tirsdag-tv-kos da.. å se på nett.. huff....

dumme sport.

hadde ikke tv2 fått egen sportskanal nå? hvorfor kan de ikke holde sporten der da? det er skikkelig dårlig gjort altså!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...