Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 imårra er jo sesongavslutning på frustrerte fruer.. så jeg lurer på da hva som vil være på min ene tv-kveld i uka da.. håpte jo på noe spennende men... fotball??? ka faen????
Arb.ledig husmor Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Ånei!! Går den i reprise en dag? Eg sa jo selvsagt ja t å jobbe i mrg... (
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 WHAT???????????????????????????????????????????? Er det sesongavsluttning allerede imorra?????????????????????????????????????????? KRISE!!!!!!! Tirsdag har vært min faste og hellige tv dag!!!! Hva pokker gjør jeg nå????????
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 ja, hva pokker gjør vi nå?? sesongavslutning imorgen med en dobbelepisode!! tirsdag er min tv-kveld i uka, nå har jeg jo ingen!!! feeeen!!!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Dette er faktisk ganske krise!!! Her går det i fotball til alle døgnets tider, men tirsdager har vært hellige! Hva nå`?`` Mere fotball??? Nei nå tror jeg at jeg kjøper alle sesongene på dvd og begynner forfra igjen... Eneste fornuftige.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 å, DET har jeg også lyst til jo! men det ender opp med en episode hver kvald.. min kjære har begynt å se frustrerte fruer lamme meg nå, å han har ikke sett begynnelsen.. kansje skaffe den..?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 det er nok det beste ja Jeg har sesong 2 fra før.. jeg får kjøpe de andre nå tenker jeg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er bare så GRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSOMT!!!!!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2008 å der var frustrerte fruer bestilt! jeij!!! fotball suuug!!!
brooklyn Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 jammen hvorfor sendes det fotball?? Er det mesterskap på gang?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2008 em trur eg... faens fotballl... dritt.. hate sport!!! men no kan eg se frustrerte fruer. ikke bare syns min kjære det var en god ide, men han betaler for dem også!
brooklyn Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 grrrrrrrr...jaja. vi får fortsette med csi-tirsdagene våre...
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2008 sukk.. å vi har bare nrk1 å tv2 vi...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Går i reprise på lørdag på tv2 zebra, fra klokken 10 tror jeg. Sjekk tvguiden når det nærmer seg
mammaen til Luca Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 hehe, "ååånei" lol frustrerte fruer begynner nok igjen til høsten. har ennå ikke sett en hel episode av denne serien, men er ellers helt tv-serie slave. ;Men da helst de som går på tv-n. Måtte velge bort FF for å se på CSI, som jeg synes er HELT fantastisk ypperlig serie! Men kjøper de også på dvd, det må til!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2008 jammen det er ikke det samme som å ha tirsdag-tv-kos da.. å se på nett.. huff.... dumme sport. hadde ikke tv2 fått egen sportskanal nå? hvorfor kan de ikke holde sporten der da? det er skikkelig dårlig gjort altså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå