Gå til innhold

Dere som har Teutonia Mistral S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?

Tror vi har landet på den.

Det eneste jeg lurer på er om man kan bytte til lufthjul.I katalogern står detat man ikke kan mens på nettsiden til Teutonia står det at man kan...

Og kan ryggen legges helt ned?

Den kommer jo på 8000kr med hard.bag,men det får vel ikke hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er kjempefornøyde iallefall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et bra valg synes jeg!!

Jeg elsker den vogna, den er helt topp!! :-)

 

Har brukt den hver dag på to unger og snart kommer tredje mann, og h*n skal også få gleden av den vogna.

 

Vi har ikke kjøpt bagen da, hverken hard el. soft. Vi bruker skinnpose + vindtrekket om vinteren og dyne/ teppe om sommeren. Har ikke savnet bagen ett sekund!

 

Ryggen kan legges helt ned.

 

Vi kjøpte den med lufthjul, så den må nok gå an....

Skrevet

vi har også kjøpt denne vognen til tredjemann nå. er veldig fornøyd med den, vi valgte ikke å bytte hjul, de på happyland sa at det ville koste rundt 300 ekstra pr hjul. og det er luft kanaler i de andre dekkene. vi kjøpte vogn med hard bag, og sete med base til. skal også kjøpe adapter til setet for å sette setet på vogna. vi bet for vogn, regntrekk, mygg trekk, ekstra solskjerm og hardbag( den nye) 7800,- nok samlet. er veldig fornøyd:)

lykke til med kjøpet!! og ja ryggen kan legges helt ned så fakta stemmer her.

Skrevet

Oi,det var en bra pris!

På babyshop koster den ca 8000 for sittedel og bag.

Får ta oss en tur til sverige da.

Skrevet

www.lilleprinsen.no kan også skaffe mistral S. Tror hun tar 6500 kr for vogn med bag.

Skrevet

Ser ikke ut som de har Mistral S,bare den vanlige Mistral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...