håp_84 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 fekk time til tidlig ul er da akuratt 6 uker...ka ser dei da?
Baby Dilla Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 de ser vel kun et sort lite hull tror jeg..er jo ikke så mye å se så tidlig, annet enn at de kan bekrefte at du er gravid da.. og det er jo alltid kjekt!!
håp_84 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 hm okay...ja jo det e jo det men berre lure på om det egentlig e vits så tidlig?kommer nok til å ta den men e jo altid litt skmmelt og...mista i mars:(så det e litt skummelt og...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg var på ul i uke 6 forrige gang. Da så jeg en liten peanøtt på ca 0,5 cm og ett hjerte som dunket!! Kunne tydelig se plummesekken også som en bitte bitte liten rund ball! Lykke til!
håp_84 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 hm det blir spennende:)er vertfall 6 uker siden mens da.. syns det er så mye forskjellig om disse termin datoane osv... håper håper det går bra denne gangen!vart litt oppmuntra no,tusen takk:)
Baby Dilla Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Ønsker deg masse lykke til. Snakket med ei venninne av meg som er lege og hun sa at i uke 6 er det mulig å se om det er liv der inni, men tidligere enn det er det lite å se på ultralyd. Er fint å kunne få en bekreftelse på hvordan ting er inni magen.. jeg kunne egentlig hatt lyst til det selv for føler meg absolutt ikke gravid. Er egentlig bare helt som ellers..(men er 4+5 på vei bare så er jo tidlig enda..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå