Løvetannfrø;-) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Har aldrig røyka hasj og kommer aldrig til å teste det ut heller. Ser liksom ikke poenget med det! Har faktisk aldrig prøvd noe som helst form for dop!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har gjort det en gang. Aldri mer. Det er jo ikke noe vits. For dumt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har en mann med alvorlige hasj problemer. Han røyker hver eneste dag.
Løvetannfrø;-) Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Aldri skal det stå...snek med seg en g det gett!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Nei, det kommer av at jeg har IQ over 60... I tillegg er jeg over "14-år-og-sinna-på-mamma-og-pappa"-stadiet...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Jeg røykte hasj av og til før jeg ble gravid, men kutta jo såklart ut samtidig med røyken. Kommer til å ta meg en blås i ny og ne når jeg ikke lenger ammer. Ser på det som veldig lite problematisk og det går overhode ikke utover mine evner som mor. Av og til = en gang i mnd eller skjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Gjorde det før, men ikke etter jeg fikk barn. Barn og narkotika hører IKKE sammen. Selv om det er aldri så lite farlig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 dust, hasj er egentlig ikke narkotika,er ikke narkonman av å røyke hasj. du skulle kommet hjem til meg å sett her. jeg er 21år. 3 barn. og vi lever helt normalt. skal vedde på at du ikke hadde visst at jeg hadde røykt en gang. narkotika er sterkere saker, amfetanin heroin osv
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg røyker hasj en sjelden gang. Jeg liker ikke alkohol og rusen jeg får av det, da liker jeg bedre å slappe av med litt hasj og se en god film.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Alkohol er også narkotika. Nikotin er narkotika. Paracet også.
Cat.68 Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Du snakker som du har forstand til anonym 22.54 Benektelse er første stadie til avhengighet.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Hallo!!!!!!!! Er ikke hasj narkotika?????? Maa si jeg nesten blir redd av aa se hvor lett du tar paa det, og du har tre barn???? Tragisk!!! Kom ikke her og fortell meg at du ikke er paavirka i dagliglivet av aa royke hasj! Og jeg regner med at det til syvende og sist gaar utover ungene dine!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Tenk å skryte av at man har en IQ på over 60 sånn som 20:28. Ha ha. Har sikkert 61 i IQ- max 62.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #20 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er NN 20.29 Til Pingu, jeg er faktisk helt enig med deg i at hasj er et narkotikum. De som røyker hasj og nekter for dette føler jeg ikke forstår rekkevidden av kjøp og bruk. Ja, jeg bruker selv..og er veldig klar over at det er straffbart, dessuten innbiller jeg ikke meg selv om at jeg er like klar og helt uanfektiet i påvirket tilstand. Det sagt, jeg syntes alkohol er et mye skumlere og langt mer ødeleggende rusmiddel, og jeg vet at jeg selv reagerer mye sterkere på noen cider eller øl enn jeg gjør på en liten joint. Som alkohol er det faktisk ikke så vanskelig å begrense mengde å bruk etter hva man selv kjenner at man kan tåle, samtidig som det er for noen veldig lett å bli avhengige til den grad at det går ut over deres daglige liv...akkurat som med alkohol. Jeg personlig kommer ikke til å ta meg en blås samtidig som jeg har barnet mitt hjemme, på lik linje som jeg ikke vil nyte alkohol samtidig som jeg skal ha ansvaret for mitt barn. Ikke bare er man ikke 100% oppmerksom, men barn har ikke godt av å se sine foreldre ruset..uansett grad. Jeg vil i alle fall avslutte med å si at det er ikke mulig å se på meg at jeg røyker en gang i blant og det går faktisk aldri utover mitt dagligliv. Men jeg tar jo risken på at det KAN gjøre det, skulle jeg bli tatt...og det er der det egentlig blir et problem. Hasj burde legaliseres, om ikke så burde i alle fall alkohol forbys, skal vi være "retferdige" mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #21 Skrevet 2. juni 2008 Jeg foretrekker det, sånn fordi det er mindre behandlet. Men jeg blir så spesi av å være høy. Dessuten er jeg feit nok, så står over muncies. Derfor holder jeg meg til brunt, blir så rolig og genial av det (det er vel mer en følelse av å være genial en å faktisk være det )
Jodasåneidaså Skrevet 2. juni 2008 #22 Skrevet 2. juni 2008 Hva er rusforskjellen på hasj og marijuana? Aldri skjønt. Er det litt sånn spritfylla vs rødvinsfylla, eller kan man ikke sammenligne det med noe som helst?
Gjest -<<- Skrevet 2. juni 2008 #24 Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke, jeg har aldri vært full. Hasj har jeg ikke noen voldsom effekt av, men jeg har ikke akkurat prøvd så hardt; marijuana gjør meg avslappet og noget lattermild.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 2. juni 2008 #25 Skrevet 2. juni 2008 hei! Det er vel en haarfin grense her, jeg mener at hverken alkohol eller narkotika (hasj) hoerer hjemme i hjemmet, med barn. Men jeg synes ikke en skal ufarliggjore bruken av hasj, naar det faktisk er ganske sloevende, og avhengighetsdannende. Jeg kjenner folk som royker daglig, og de er preget av det, dvs personligheten og hjernen blir preget av det. Bl.a derfor er jeg helt imot all bruk. Men som med alkohol, alt med maate, en gang i mndn eller ut paa byen for aa drikke alkohol er jo "lov". Men hasj burde aldeles ikke legaliseres!!!! Litt trott her naa, tror ikke jeg klarte aa formulere meg ordentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå