Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er det bare meg som har lyst å prøve det? Og er det litt unormalt å ville prøve jentesex når jeg har samboer og en sønn?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg også tenker litt på det, men tror jeg og mannen kommer til å ha en trekant hvis det skulle bli sånn
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er gift og har to barn...men drømmer også om å prøve jentesex.....har bare klint litt med en venninne....tatt på brystene...og kost med dem..og hun slikket, suttet på brystene mine...og jeg bare ELSKET det..jeg fikk også kjenne så vidt under trusen hennes...bare for å kjenne at hun ble våt..... .men vi turde ikke gå videre....det var litt "rart" liksom....men vi snakker av og til om det..når vi har drukket...og har lyst å prøve.... tenk så deilig og mykt og vått da....jeg har VELDIG VELDIG lyst å prøve.... men vet ikke om min mann ville satt pris på det......
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har hatt jentesex endel ganger før jeg møtte mannen min. Og det er vel den delen av meg før livet med mann og barn som jeg savner mest av alt! Har veldig lyst til å få med mannen på trekant eller firkant, men han er ikke av det slaget som hopper i det og jeg begynner å bli veldig lei av å vente. Så i sommer når jeg er hjemme alene har jeg en slags plan om å prøve å få meg litt jentekos igjen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå