Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Grunnbeløpet stiger, og overgangsstønaden er 1,5 ganger grunnbeløpet(tror jeg). Så vi får litt ekstra å rutte med i juli, i og med etterbetaling for mai, juni og økningen for juli i tillegg;) Kanskje 5-700,- i måneden:) Grov tipp.
noLadyjustME Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 neei så flott da! så evt etterbetalng er i juli? tro om det blir sendt ut brev om dette?
Groosalugg Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Grunnbeløpet er vel ikke hevet enda? Det var forslag om å heve det, men jeg har ikke hørt om det har vært noe endelig vedtak på det enda.
noLadyjustME Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 trodde ikke heller det, men tenker at det ikke kommer no, og blir heller positivt overraska!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Grunnbeløpet blir alltid heva. Har hatt OS i 15 år, og det har alltid økt. Det pleier å stå i avisen. Det minste det har økt på disse årene, er ca 200,- kr..... Jeg også later som om det ikke øker, og blir alltid positivt overrasket;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 det var en her som sa at grunnbeløpet ville stige med 5,5% og det mente også min far (som har mye med lønnsforhandlinger og gjøre). da vil i tilfellet OSen stige med 500 kr
noLadyjustME Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Ahaa:) tipper det blir ganske kjapt oppdatert her inne i så tilfelle...får krysse litt fingrer:o)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Joda, det går faktisk an å ha den i inntil 18 år pr barn under spesielle omstendigheter;) Hjelpestønad...... handicapede barn.....
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har også hørt at OS vil stige til ca 10.800,- Digg å få etterbetalt det ass.. Kommer godt med for meg og alle regningene mine iallfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå