Gå til innhold

....Åsså bare stopper det opp!!!! Blir gal snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med falske rier til og fra i tre uker snart, har derfor ventet og ventet og hver gang trodd at NÅ skjer d, men neida. Prøvd MANGE kjærringråd, ingenting har funket. I dag var jeg på modningsakupunktur etter en liten time kjente jeg at ting forandret seg. Sterke kynnere som endte med "stråling" ned til lysken. De kom i ryggen også, ble intense, men ikke regelmessige! Utpå ettermiddagen har de gitt seg helt. Blir så oppgitt, skal det ikke snart skje. Det kjentes jo helt annerledes ut nå, var så sikker. *snufs* syte-syte Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ikke forslag men medfølelse kan jeg gi deg...Har hatt masse kynnere og småmurringer/rier på kveldene og når jeg har lagt meg. Har tenkt flere ganger at NÅ skjer det...og så våkner jeg dagen etter uten tegn til at noe er på gang :o

Så vi må nok dessverre smøre oss med tålmodighet...

Lykke til...kanskje noe skjer inatt?

Skrevet

hr det også på samme måte! Trodde først at det startet på torsdag, mannen kom hjem fra jobb å greier. Pratet med jordmor og hun sa at jeg burde legge meg å slappe av ltt for jeg kom til å trenge kreftene. Men plutselig var det stopp. Det samme skjdde på lørdag, så nå har jeg mer eller mindre gitt opp her. Det var ikke morro å få mannen hjem fra jobb uten at det kom noe baby...Flaut var det!

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din så utrolig godt. Har selv hatt det slik siden forrige natt til fredag. Var tom på føden den fredagen siden "riene" hadde holdt seg stabile i mange timer den natta med 5 min mellomrom. Siden det ikke tok seg opp etter noen timer på sykehuset så kunne jeg velge om jeg ville reise hjem, noe jeg da ville..men de sa at de var ganske sikre på at de kom til å se meg i løpet av helga. Og helga gikk sin gang og det gjorde hele neste uke også..Fortsatt ikke noe baby, bare en sliten og frustrert meg. Har også hatt 3 intensive akupunktur behandlinger, den 3 var i dag så jeg håper det kanskje gjør susen snart. For jeg blir gal..Spess når de på sykehuset sa at nå kommer hun snart..og jm sier det samme..Pluss at jeg trolig ikke rekker neste time hos henne som er på fredag..Vel tar det med en klype salt og fortsetter det slik rekker jeg vel 3 timer til..he he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...