piano♫ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Oj, kjenner jeg er skikkelig spent. Men alt må jo gjøres en første gang, og jeg tipper elevene er mer nervøse enn meg ;-).
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hva skal du sensurere? Det går så fint så, men man blir litt trøtt i hodet etter hvert.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Oi, det kan sikkert bli utfordrende. Men kan garantere deg, de er mye mer nervøs enn deg :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Så spennende:o))) Det kommer til å gå kjempefint skal du se... Hihi, jeg fikk S i KRL muntlig i 9 (10 nå) da jeg gikk:o)))
Nyseryllikberta Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Og jeg skal eksaminere i KRL, første gang jeg har muntlig parti opp. Spennende:S
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Går sikkert fint, selv skal jeg i ilden neste mandag. For første gang som sensor 1.
piano♫ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2008 Hehe...elevene skulle bare visst at sensor er nervøs ;-). Joda, tror også det går fint. Veldig lærerikt, tenker jeg. Jeg regner med at jeg skal undervise på 10. trinn neste år. Å se hvordan andre gjør det er alltid spennende. Hvor er det sensor 1, Lektor Doppler? Videregående - eller høyere?
piano♫ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2008 Det skjønner jeg er spennende, Nyseryllikberta. En vil jo gjerne at elevene sine skal prestere godt. Hvilken form kjører dere på eksamineringa?
piano♫ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2008 Hehe - flinke Twintipp. Gikk du opp etter "kom inn i lokalet, få oppgaven og svar"-prinsippet, du også?
Nyseryllikberta Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Vi har 48 timer forberedelsestid. Elevene får tema for oppgaven som de skal lage en presentasjon om. I KRL skal de innom flere tema for å få med bredden i faget, en del kristendom, en del andre religioner og en del med etikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå