madame Mim Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Fikk noen store på dne ene foten sist da jeg gikk gravid. Plages nå en del med prikking å smerter i foten om natten.. Lurer på om jeg skal oprerere dem bort. Noen som har gjort det? er det et stort inngrep? Får man noe igjen fra trygdekontoret?? Håper noen vil svare meg, send gjerne pm om du ikke vil svare her=)
prekæs Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Fort gjort inne ca 11 og ute kl 15. Hadde narkose. Tror forresten trygdekontoret dekker de fleste slike operasjoner. Ventet vel ca 6-9 mnd mener jeg.
Pjuskeline Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Lurer virkelig på hvordan det er. Skal gjøre det selv men er så pinglete. Holder igrunnen på å feige ut...
madame Mim Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 fikk dere henvisning fra fastlege? blir man sykemeldt etterpå? uff godt å høre det er flere som er feige=)
prekæs Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg gruet meg mest for venflonen i hånden. Det slapp jeg. Satt den rett i armen i stedet. Ikke så vondt. Var ute åog løp etter noen dager og gikk som vanlig dagen etter. Ente no å grue seg for det, se:)
prekæs Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Fikk henvisning, ja. Og sykemelding spørs på vilken jobb du har. Jeg fjernet den da jeg var i permisjon...og kunne forresten amme med en gang. Ikke noe pumping og kasting.
madame Mim Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 gjorde du det på offentlig sykehus, eller privat klinikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå