Gravidsmurf :) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 stemmer det at alle embryoer vokser likt frem til uke 12?? jeg fikk høre det av noen... og så lurte jeg på om det stemte.. for jeg har vært på flere ul og han har satt meg tilbake 2 uker, og det synes jeg er veldig rart, for da testet jeg posetivt før jeg ble gravid... og så vil ikke legen gi mer ekksakt termin, fordi det ville han gjøre når jeg hadde kommet til uke 12.. blir litt småforvirret jeg da.. håper noen kan svare meg på det!
Litjmora Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Dem vokser vel noenlunde likt fram til rundt uke 19-20, derfor har vi tilbud om UL i uke 17-18.
Klemzi Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg mener det er slik at de vokser veldig i rykk og napp frem mot uke 17-18, og at de på det tidspunket er omtrent like store. Dessuten er jo et par mm forskjell på spirene veldig "stort" tidlig i svangerskapet..... om du skjønner hva jeg mener.... ;o)
Gravidsmurf :) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 ja jeg skjønner... takk for svar håper det endrer seg:) jeg skal på ul igjen om en uke, så blir spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå