Gå til innhold

02.02.2009!


Tingenes Herre

Anbefalte innlegg

...er min menstermin! Har allerede vært på tidlig UL, og der midt i livmoren satt det en liten mørk prikk med en liten hvit prikk inni! Veldig morro!

Vanvittig ømme pupper som har vokst til nærmest dobbelt størrelse og halsbrann hver dag. Ikke kvalm i det hele tatt, var på seiltur i helgen uten problemer. I dag er jeg i 6.uke, og håper inderlig på at denne spiren vår har tenkt til å bli der inne. Dette er mitt første svangerskap, jeg er 29 år. Kjæresten min er så stolt, han føler seg som en ekte mann! Jeg må smile, for han er så søt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse! Herlig følelse å vente nr 1. Jeg venter nr 2 men er litt usikker på om det faktisk er noen der for har ingen tegn til graviditet utenom at jeg ikke har mensen og idag har jeg hatt litt vondt i magen så håper alt er bra der inne...krysser fingre og håper på det beste!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Samme menstermin som meg:):) Jeg venter nr 2, gleder meg og er så spent på tiden framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..har samme termin som deg, men jeg venter nr. 3! Jeg er kjempeglad..... Har nettopp vært i syden på ferie og oppdaget underveis at jeg var gravid, så det ble ingen "paraply-drinker" der.

Føler meg veldig gravid, pupper som er ømme, litt småkvalm inni mellom... og magen føler jeg er hoven. I magen stikker det av og til... hadde nesten glemt hvor fort symptomene kom... Men det er herlig da !!

Lurer på hvor mange det er som har termin 02.02.2009 etterhvert...uansett lykke til til alle...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen :) Jeg har samme termin som deg! Bare at jeg venter nr 2 :)

Du har MASSE å glede deg til! Det er helt fantastisk å gå gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hiver meg på denne datoen jeg også inntil videre, ut i fra mens og unfangelse skal minimum komme 2 februar;-) gud å vi må ha kost oss den 10/11 mai folkens:-D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg må le:) Det var langhelg den helgen, pinsehelg. Blir mange barn i tidlig februar...

Jeg har menstermin 3. februar. Enda ikke vært hos legen! Kjenner heller ingenting. Bare litt hodepine og pupper som har vokst.. Får bare håpe at det liv der inne! Min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...