Mamma2OO5 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har fortsatt behov for vaskeball... please noen? )
Mamma2OO5 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 hehe det var det noen som lurte på sist jeg spurte også. Det er en ball som man har i vaskemaskinen sammen klærne som man fyller flytende såpe oppi. )
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Kanskje Lilleborg har, om du kontakter de?
Mamma2OO5 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Sist jeg gjorde det så sa de det at det var ikke noe de sendte ut lenger fordi alle nye maskiner klarer fint å blande såpa selv. Men jeg har en gammel maskin..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Ok... Hmm... Jeg har en ny maskin, men bruker vaskeball om jeg bruker flytende som feks Milo. Jeg tror at Milo'n forsvinner om jeg har den i pulver-kammeret...? Renner vekk lissom? Men, om det ikke er tilfellet- og jeg kan ha Milo i kammeret uten at det forsvinner- så har jeg en ball til overs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå