Gå til innhold

Flere som er litt lei av å være hjemme nå?


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

 

Misforstå meg rett, jeg storkoser meg med mini hjemme, men kjenner at jeg har behov for å bruke hodet til litt andre ting også.

 

Syns dagene går med til husarbeid- hver eneste dag!

Skulle ønske jeg bare kunne la det ligge, men jeg ser rot over alt, og skulle helst ha vasket hver dag (det gjør jeg ikke selvsagt).

 

Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine på ferie sammen med mini, og selv her klarer jeg ikke la husarbeid være husarbeid. Lager middag til foreldrene mine kommer fra jobb, vasker opp, vasker klær etc... huff

 

Gleder meg skikkelig til jeg skal begyne på skolen igjen, og kanskje få mulighet til å trene på treningssenteret om kvelden ett par ganger i uka.

Flere som har det sånn, eller skulle dere ønske permisjonstiden ikke tok slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok av typen som skulle ønske permisjon varte i iallfall 2 år !! He he, jeg storkoser meg hjemme... Men har vært litt på jobb nå, og må jo si det er litt deilig å reise fra oppvask, klesvask, og morragretne unger, og bare være meg i noen timer (Pappan er hjemme... ) Å han er KJEMPE SLITEN når jeg kommer hjem, så han har litt godt av å se hvordan det er syns nå jeg.. For det er utrolig slitsomt av og til, men mest kos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...