Gå til innhold

Andre som allerede nå kjenner bekkenmurringer?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Ugh, det skremmer meg at jeg kjenner det allerede nå. Hadde det helt grusomt i forrige svangerskap med bekkenløsning (symfyse-konsentrert), men det kom ikke før jeg var rundt 4-5 mnd gravid. Vet at det blir like ille eller verre med barn nr. 2, og er så redd for at det skal sette i gang nå snart! Skal selvfølgelig ta alle forholdsregler, men det vil kun bremse ned litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til, håper ikke du får plager allerede nå. når du sier det er det akkurat som jeg kjenner litt vondt i korsryggen her jeg sitter foran data..har jobba i hagen og bært stein og jord i hele dag...hmm.. nei, satser på at jeg ikke blir plaget. Lykke lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen bekkenplager i forrige svangerskap. Hvordan kjennes disse ut? Jeg har litt vondt nederst i ryggen nå, men håper det bare er "vanlig" og at det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke plager sist jeg heller, men vet ikke helt hva det er jeg kjenner.. litt som om man får mensensmerter i kortryggen for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!

Ble 100% sykemeldt da jeg var 7 mnd på vei forrige gang pga bekkenet. Denne gangen kjente jeg det 1 uke før jeg skulle ha mensen (som ikke kom ;p) :s skummelt

Håper det gir seg og at jeg slipper det på mirakuløst vis denne gangen!!

Symfysen her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. ikke gøy å bli sykemeldt. jeg fikk 50% aktiv sykemelding siste to uker forrige gang, men klarte stort sett å være på jobb hele tiden.

 

(ble visst litt overtid også..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...