Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Etter at jeg fikk alvorlig svangerskapskløe har jeg bekymra meg så mye jeg prøver jo å slappe av, og jeg klarer det i perioder, men så kommer bekymringene igjen. I dag fikk jeg vite at leververdiene ikke har gått noe ned enda, men venter fortsatt på gallesyre-resultater. Har gått på Ursofalk i halvannen uke nå. I det siste synes jeg også at jeg kjenner litt mindre liv en før. Han har jo vært sinnsykt aktiv hele veien han her. Har kjent han nesten hele tiden, og veldig mye også. men den siste uka synes jeg han har blitt roligere. Jeg kjenner han fortsatt opp til flere ganger om dagen, men ikke på samme måte? kjennes mer ut som myke dult og romstering, men det har kanskje med at det har blitt trangere for han inni der? Jeg var på ultralyd for 2 uker siden, og skal igjen om 14 dager. Men akkurat nå kunne jeg tenkt meg et vindu i magen min der jeg kunne se babyen 24/7. Trodde ikke det skulle være så nervepirrende å gå gravid :$ jeg er i uke 28 nå, bare et par dager før jeg forsvinner over til 3. trimester. noen beroligende ord til meg anyone?
L@boline Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg synes du skal ta en telefon til sykehuset hvor du skal føde, og høre om du kan komme inn for en sjekk. Hvis du merker at det er mindre liv en før så skal du ta det på alvor. Alt er sikkert bra, men det skal ikke bli mindre liv i uke 28. I følge sist utgave av Gravid så er det en myte at det er mindre liv mot slutten, og du har jo fortsatt tre måneder igjen. Det er i alle fall bedre med en sjekk for mye enn for lite :-)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 oki men bare før jeg ringer... Tenkte å ta en test for å se om jeg fikk han skikkelig aktiv. Hva bør jeg drikke/spise da? brus eller saft eller noe?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Sterk kryddra mat og cola eller saft med sukker. Evt sjokolade. Lykketil, er nok ikke noe galt.
HegeAE Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Alt av sukkerinnhald... varm kakao fekk liv i jenta mi da eg var med nr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå