venter 1til<3 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Gutten vill ikke pusse tennene,11 mndr å en stor kamp hver kveld vi skal pusse dem...
Snupi27 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 her oxo. hun er 10 mnd.. vi har begynt å la henne ha tannbørsten selv å pusse når vi skifter første bleie om morgenen og siste bleie om kvelden.. det syns hun er stas. etter det tar vi henne opp fra stellebordet og får henne til å le. da pusser vi fort litt her og der. det gjør vi flere ganger på rad. funker fint det =)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 jenta mi på snart 8 mnd koser seg under tannpussen på de to små søte tennene nede. enten sitter ho på stellebordet eller så bærer jeg henne og holder henne ved vasken og pusser samtiig. liker godt å se seg i speilet men vi pusser tennene:D ho holder av og til tannkosten selv også støttet jeg den bare slik at ho får pusset de.
venter 1til<3 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 ok:) Takker:) Skal prøve å se om det hjelper:)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg synger av og til den sangen som går slik......."puss ,puss så får du en suss. puss så får du en suss" lurer på om det er han trond viggo torgersen eller hva han heter som har hatt det på barnetv før. figuren heter flode eller noe........ kysse jente mi forsiktig på kinne mens jeg synger. slik at ho får noe positivt ut av det.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 jaaaa, flode og trond viggo =) synger den vi og
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 puss puss så får du en suss, puss så får du en suss, hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå