Gå til innhold

ANBEFALLER alle til å ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på www.riksteateret.no å sjekke om dem kommer i nærheten av der dere bor med Folk og Røvere i Kardemomme By. Vi ha vært på det idag, og det var helt topp både for store og små! Litt forskjellig fra jeg husker som liten. Fornyet seg litt på en måte! Kjempe artig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja - jeg gleder meg masse til de kommer hit :-)

Skrevet

Hvilken nedre alder tror du?? Minsten er 2,5.. Men veldig opptatt av sånt..

Skrevet

Jeg skal ta med mine to på 2 1/2 og 4 1/2, tror det kommer til å gå helt fint. Vi har vært på gråtass + barnetv-showet tidligere så jeg vet at hun liker det og at hun klarer å sitte stille. I dag var vi på kino og det gikk også bra!

Skrevet

Da ville jeg ha dratt.. Sønnen her i huset er 3 år..

Skrevet

Jeg skal ha med mine på 2,5 og 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...