Gå til innhold

SOMMER-RUNDE HEMMELIG BARNEVENN! - påmelding -

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tar vi en runde hemmelig barnevenn - sommerutgaven :):)

vi tar oss goood tid å sende, så alle får finne på noe gøy.

tema er da - sommer!

meld deg på med din/dine barn - å få hemmelige venner tilbake som dere får anledning å glede. :):)

regel:

- ALLE som melder seg på - de MÅ sende!

- vi bruker hemmelig venn forum her på dib for å rope på hverandre, for å vise vennene våre at de ikke er glemt.

de som ikke har sendt før, de får ikke være med. jeg vet om de fleste, men om DU har opplevd noen som jeg kansje ikke har fått med meg, så nevn det i påmeldingsmail.

det vil bli lagt ut en presentasjonstråd på hemmelig venn forum etter påmeldingen. der kan alle skrive inn om barnet/barna sine.

send nick, navn på barn(a) og adresse til

[email protected]

dette blir gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:):):):):)
Skrevet

ja, forresten.

påmeldingsfrist blir til den 12 juni.

sendefrist blir den 5 juli, og avsløring blir etterhvert som alle mottar pakker.

Skrevet

hvilke kriterier gjelder ellers da? Bruker dere ha noe bestemt beløp dere skal handle for ol?

Skrevet

takk for dytt Scorpiogi *11.08.08*! :):):)

vi har egentlig ikke noe beløp, minimum er 50 kr, ellers har man frie tøyler.

huske å sende med et kort til din hemmelige venn, med hint om deg så man kan gjette hvem det kan være..

Skrevet

så gøy!

Skrevet

jeg har også meldt meg på :)

gleder meg til å sene en koselig sommerpakke til en liten gutt eller jente :)

og til snuppa skal få sin :)

Skrevet

og siden alle som melder seg på da forplikter seg til å SKAL sende pakke, så får alle de små håpefulle en spennende pakke i posten!

det blir så gøy - alle de søte små som blir så glade!!

Skrevet
:):):):)
Skrevet
Skrevet
:):):):)
Skrevet

Ja da har vi meldt oss på og gleder oss til både å sende og få pakker løpet av sommeren..

Skrevet

ja, dette blir gøy!!

Skrevet
Skrevet

Lurte litt på om vi skulle melde oss på:P

men er det kanskje ikke lurt å skrive opp alderen på barnet? slika t vis noen finner en dritsøt sommerkjole(f.eks) så vet de ca str å barna? er jo forksjell på en på to mnd og en på 19 mnd liksom=P

Skrevet

etter påmeldingen er over, og utdelingen av venner er i gang, så legger jeg ut en presentasjonstråd på hemmelig venn forum. der kan alle skrive inn en presentasjon om barnet, og hva de ønsker seg.

min ville f.eks være:

"mini her er en gutt på 18mnd. han bruker 92 i klær, og er veldig glad i biler. alt som har hjul, og kan brummes med er hjertelig velkommen hit."

skjønner? en helt enkel presentasjon. :):):)

Skrevet
Skrevet

når får vi utdelt venner da :) vil så gjerne ordne gave snart :) hehe

Skrevet

hoho.. påmeldingen er til den 12, og utdelingen er rett etterpå.

jeg har vært allerede å handlet litt inn idag, til mini sin venn - som passer til uansett hvem vi får til venn. gleder meg!

Skrevet

det var lurt :) kan jo ordne litt sånn som passer til hvem som helst først og så heller ordne litt som passer til akkurat vennen vår rett før det skal sendes :)

Skrevet

ååå!! arg! dumme macca på home and away.!

ja, synes det er greit å finne noe nå å da, så slepp man å finne noe som bare er en stressgave i siste liten..

Skrevet

å nei!! nå glemte jeg home and Away!!! neeeeeei....

Skrevet

hehe.. da må du se reprisen... ;-)

og dere andre må melde dere på hemmelig barnevenn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...