Gå til innhold

Noen som tar/har tatt studiekompetanse her?20 timers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om dere vet hvor mange eksamener det er vi skal ha,er det noen grense liksom??Var en som mente det da...Vi har hatt tre til nå,skal ha en til til uka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svennebrev og tok studiekompetanse etter det, så jeg slapp alle valgfag + gym.

Hadde skriftlig eksamen i hovedmål, sidemål og engelsk. Utenom det hadde jeg en haug med heldagsprøver. Jeg slapp muntlig pga. svennebrevet.

Skrevet

hmm..jeg har ikke svennebrev da,men har fullført og fått godkjent yrkesfaglig utdannelse.Men det er ikke svennebrev/fagbrev der.Hvertfall ikke for 10 år siden:p

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg tok dette, men jeg hadde norsk sidemål og hovedmål og engelsk skriftlig. Kom ikke opp i muntlig, men det kunne jeg ha gjort i 1 eller 2 fag.

Skrevet

Her har vi norskskriftlig, nynorskskriftlig, så ble jeg trukket ut i matteskriftlig. Nå mangler jeg bare muntlig eksamen, som alle også blir trukket ut i, men vet ikke hvilket fag det blir enda...

Skrevet

Dette er for 7 år siden da, men eg hadde bare skriftlig eksamen i norsk hovedmål og norsk sidemål, og muntlig i matte (var 2 fag klassen kom opp i, men ble delt mellom elevene)..

Skrevet

Jeg har gått på påbygning og vi hadde skriftlig eksamen i nynorsk og bokmål, matte skriftlig og historie muntlig.. Mener at det var de vi hadde affal..

Skrevet

Jeg har også en yrkesutdannelse. Har yrkes kompetanse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...