Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Bare lurte på om dere vet hvor mange eksamener det er vi skal ha,er det noen grense liksom??Var en som mente det da...Vi har hatt tre til nå,skal ha en til til uka..
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har svennebrev og tok studiekompetanse etter det, så jeg slapp alle valgfag + gym. Hadde skriftlig eksamen i hovedmål, sidemål og engelsk. Utenom det hadde jeg en haug med heldagsprøver. Jeg slapp muntlig pga. svennebrevet.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 hmm..jeg har ikke svennebrev da,men har fullført og fått godkjent yrkesfaglig utdannelse.Men det er ikke svennebrev/fagbrev der.Hvertfall ikke for 10 år siden:p
Tyttebærsyltetøy Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Nå er det noen år siden jeg tok dette, men jeg hadde norsk sidemål og hovedmål og engelsk skriftlig. Kom ikke opp i muntlig, men det kunne jeg ha gjort i 1 eller 2 fag.
Vrimle Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Her har vi norskskriftlig, nynorskskriftlig, så ble jeg trukket ut i matteskriftlig. Nå mangler jeg bare muntlig eksamen, som alle også blir trukket ut i, men vet ikke hvilket fag det blir enda...
Arb.ledig husmor Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Dette er for 7 år siden da, men eg hadde bare skriftlig eksamen i norsk hovedmål og norsk sidemål, og muntlig i matte (var 2 fag klassen kom opp i, men ble delt mellom elevene)..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har gått på påbygning og vi hadde skriftlig eksamen i nynorsk og bokmål, matte skriftlig og historie muntlig.. Mener at det var de vi hadde affal..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har også en yrkesutdannelse. Har yrkes kompetanse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå