Gå til innhold

Tips til dere som ser etter en liten trille med liggestilling.. :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410

Har kjøpt den i lyseblå i dag til tulla på nesten 5 mnd. Veldig lik zapp (som vi også har..) bortsett fra at på denne kan man legge ned ryggen, det kan man ikke på zappen. Følger med handlekurv, fotpose, regntrekk og reisebag. Virker veldig ok.. :o)

Ps; er på salg til 899 kr nå, det synes ikke i den linken ser jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, den så jo super ut om man skal ha den type trille. Og 899 er jo superbillig da. Ser at Zapp koster 1999,- Det er jo sinnsykt dyrt i forhold til at den er helt enkel uten noe liggestilling i det hele tatt.

Tror du har gjort et godt kjøp ja :-)

Skrevet

Er det titanium Breeze dere mener???

Skrevet

Takk for tips, den så fin ut! Vet du hvor stor den er når den legges sammen forresten?

Skrevet

Finnes det frontbøyle til denne vognen? Noen som vet det?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

står jo at frontbøylen er avtagbar, så jeg vil tro det?

Skrevet

Hvor lenge blir egentlig de her trillene brukt??DET lurer jeg på,hehe.Syns det var litt stiv pris med tanke på at den kanskje ikke blir brukt så lenge da :)

Men,vogna var fin da :) Var ikke det det skulel stå på hehe.

Skrevet

Er Titanium Breeze jeg mener ja. Den blir litt større en Zapp sammenslått, et par cm lengre og litt bredere. Men blir allikevel ganske så liten. Mener å ha lest et sted at det var avtagbar bøyle på den, men det var ikke det allikevel da jeg kjøpte den, så det var litt rart. Så at hun pakket den opp av esken og det var ikke noen bøyle. Men synes ikke det er noe savn, er vant til Zappen og den har heller ikke bøyle.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener om at vogna ikke blir brukt lenge..? Vi har en gutt på 2 år og 9 mnd og han sitter fremdeles i zappen sin når vi er på shopping (mye for å ha kontroll på han mens også fordi han blir sliten). Han liker den veldig godt og sitter fint i den enda. Nå har vi kjøpt Breeze til tulla fordi ryggen kan legges ned. Synes prisen er helt ok også jeg da.. :o)

Skrevet

Kan man ha med denne som håndbagasje på flyet da?

Skrevet

Hehe nei,jeg tenkte bare om den skal bli brukt bare 1år eller noe,så syns jeg personlig ikke det er en billig trille :)

Men,som jeg sa :) Vogna er fin den,for alle del :)

Og hva folk velger å bruke sine penger på er opp til dem,men jeg personlig syns den var drøy i prisen :)

Skrevet

Ang håndbagasje så tror jeg det varierer litt. Har hørt om folk som har fått med zappen, men også en del som ikke har det.. Denne blir noen cm bredere sammenslått, men ikke mye..

Skrevet

He he.. Ok.. :o) Jeg har litt vogndilla da, og så trengte vi en vogn med liggestilling som vi får med oss i bilen i tillegg til sportsvogna på ferieturen om 3,5 uke... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...