Gå til innhold

Angående MEI TAI :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøpte dere den? finner ingen nettsider jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min hos lotusbarn.no =)

Skrevet

Åå, finnes jo veldig mange forskjellige da. Min er en Eden Mei Tai kjøpt på www.alveslottet.no.

Vil ellers anbefale deg å gå inn på www.tettinntil.no og kikke, der er det mange linker til nettsider som selger mai tai og annet bæretøy! :o)

Skrevet

Har bestilt fra meitaibaby.com

Gler meg til jeg får den:)

Skrevet

www.tettitett.com

Fikk spesialsydd etter mål! :)

Skrevet

åi, spesialsydd, hvorfor det? tenkte det var bare å bestille ;) synes de har veldig fine på tettitett.no, men kan babyen sitte å se ut på den??

Skrevet

Nei,en mei-tai kan de bare sitte innover i.. Kun babybjørn som har den at baby kan sitte utover....

Jo,fikk den spesialsydd etter mål siden jeg er en relativt stor jente da.. :) De vanlige "standard" størrelsene passer ikke meg!

Skrevet

Kjøpte min mei tai babyhawk på www.babyhawk.com, kunne velge farge og mønster og sånt selv og betalte 467 kr med frakt og toll og det hele:)

Skrevet

www.bykatari.no

Har bestilt en der nå, har en dotedot fra før av og skal sy meg en selv nå.

Skrevet

Har bestilt fra

http://dotedot.com/

Der har de både salg av ulike ferdige mei tai'er. De syr i tillegg der du selv kan velge tøyet. Jeg bestilte meg en kjempefin der jeg valgte stoffet selv, og er så fornøyd! Det anbefales!

Skrevet

Jeg synes dotedot blir ubehagelig når babyen blir større. Har absolutt opplevd MYE bedre bærekomfort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...