Linnea&Julie Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er vel 150-200g i uka eller noe sånt som er "normalt" i begynnelsen, men hvor lenge er det slik? Hva er "normalt" etter det? Hvis dere sjønner hva jeg mener!?!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det skal vel avta gradvis ellers ville babyene blitt enorme innen 1 års alder. Min er 8 mnd og har bare lagt på seg 900 gram på 3 mnd, men hs har ikke sagt noe om at det er for lite. Så lenge de spiser og trives så er alt normalt tror jeg. De skal følge sin egen kurve først og fremst, også følger hs også med på om de vokser innenfor gjennomsnittsgrensene.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Det er som hun over her sier veldig indivduelt. Dem føler ofte en kurve og legger på seg forskjellig. Min sønn har lagt på seg nesten 1 kg i mnd de siste 2 mnd, men han er en stor og lang gutt. Han følger kurven sin, pga sykdom måtte han ta igjen 1 kg derfor den store vekt økningen i det siste. Min datter var ganske tung på 1 årsdagen, ca 11,5 kg.Men så det siste året har hun kun lagt på seg 2-2,5 kg..Så dem løper det av seg fort uansett.hehe
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Er 11,5 kg mye for en ettåring? Synes ikke det hørtes så mye ut jeg?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 snakka me ei nere på helsestasjonen i dag... veide emilie får gøy... ho hadde bare gått opp 240g på 2 vege.... men ho sa at det hva normalt.. dei vokse i rykk å napp på den alderen å oppøve..... men ho sa jo sjøl at det hva rundt 200g i vega )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå