Kystrøya Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Syns faen meg det kryr av små og store ekle ufyselige edderkopper både inne i huset vårt, og ikke minst utenfor! I kjelleren, stua, på husveggene, i garasjen, i alle kriker og kroker! Kan ikke gå noen steder uten å støte på et av disse ekle krypene!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Ja! Masse. det kryr under verandaen, og ser de hele tida. Spesielt i sandkassa, Vi har sånn med lokk, og under der ligger de å koser seg... fysj. De fleste er ikke så store, men noen av de er større. Grøss... haaater eddekopper!
mamma til twins Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Var plaget av korsedderkopper på verandaen i fjor sommer. Jeg oppdaget i går til min store skrekk og gru at svina har lagt egg som nå har klekket til ca 200-300 søte små korseddekoppunger. Satan altså... Skulle gjøre kort prosess og ta livet av faenskapet med kjøkkensprayen, men det var litt vind, så da fløy de på meg istedet i de ekle lange spindelvevtrådene sine. Grøss og gru! Kjøpte insektspray på Jernia i dag og har sprayet ned hele verandaen. Skal det bo 300 korsedderkopper sammen med meg denne sommeren så flytter jeg!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Plenty..både inne og ute....er vant...og de er jo ikke farlige. Synes de er fascinerende i grunn....2 1/2åringen digger edderkoppen og bruker endel tid på å finne og fange dem :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Heldigvis veldig lite, og de jeg får innendørs har vært små bortsett fra en som var så diger (når jeg gikk gravid) at jeg skavtt så ille at stolen jeg satt på knakk:O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå