Gå til innhold

Har dere mye edderkopper i/utenfor huset deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns faen meg det kryr av små og store ekle ufyselige edderkopper både inne i huset vårt, og ikke minst utenfor! I kjelleren, stua, på husveggene, i garasjen, i alle kriker og kroker! Kan ikke gå noen steder uten å støte på et av disse ekle krypene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke edderkopper, men flust av maur :-p

Skrevet

Ja! Masse.

det kryr under verandaen, og ser de hele tida. Spesielt i sandkassa,

Vi har sånn med lokk, og under der ligger de å koser seg... fysj.

De fleste er ikke så store, men noen av de er større. Grøss... haaater eddekopper!

Skrevet

Var plaget av korsedderkopper på verandaen i fjor sommer. Jeg oppdaget i går til min store skrekk og gru at svina har lagt egg som nå har klekket til ca 200-300 søte små korseddekoppunger. Satan altså... Skulle gjøre kort prosess og ta livet av faenskapet med kjøkkensprayen, men det var litt vind, så da fløy de på meg istedet i de ekle lange spindelvevtrådene sine. Grøss og gru!

Kjøpte insektspray på Jernia i dag og har sprayet ned hele verandaen. Skal det bo 300 korsedderkopper sammen med meg denne sommeren så flytter jeg!

Skrevet

Plenty..både inne og ute....er vant...og de er jo ikke farlige. Synes de er fascinerende i grunn....2 1/2åringen digger edderkoppen og bruker endel tid på å finne og fange dem :-)

Skrevet

Heldigvis veldig lite, og de jeg får innendørs har vært små bortsett fra en som var så diger (når jeg gikk gravid) at jeg skavtt så ille at stolen jeg satt på knakk:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...