Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 jeg kan gå å blø leeeeenge.. blir gal av det jo...
trulte86 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jepp sånn har det vært hos meg med jevne mellomrom siden september.. Er visst ikke farlig, men det kan jo være greit å ta seg en tur til legen bare for å få sjekket ut om noe kan gjøres med det...Det er jo skikkelig irriterende å gå rundt slik! Det var etter at jeg var hos legen for å klage på blødningene jeg ble henvist til GU og fikk påvist PCOS.. Lange blødninger er visst ikke uvanlig hos oss.. Er det mensbløding eller spotting da?
Kristine_88 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 trulte86 det er litt begge deler..
trulte86 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Sånn er det hos meg også. Men kontakt legen din du så kan du få piller som hjelper.. Det mest brukte middelet mot uregelmessige blødninger heter Provera, og nullstiller kroppen og får den til å starte regelmessige sykluser tror jeg. Har du påvist PCOS kan du få metformin. Det har hjulpet meg ganske mye.
Kristine_88 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Okey, ja, jeg har påvist pcos.. så skal begynne med metformin i morgen Det skal hjelpe på mens syklusen også?
trulte86 Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Det har i hvertfall hjelpt meg.. Ser at du lurer på hvor mye folk har gått ned i vekt på metformin også..jeg har gått ned fra 68 til 64kg på en mnd tid..håper på den kryper like fort videre=)
Kristine_88 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 det er da ikke mye det da..kan ikke si det er kraftig/overvektig!!
trulte86 Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 jeg er veeeldig liten da...ingen som tror jeg er over 14 år..=( Jeg og legen min har kommet frem til at 50 kg er en bra idealvekt for meg så jeg har jo noen kilo jen.. men det går jo rette veien! satser på at jeg klarer å bli litt mer aktiv nå i sommer..
Kristine_88 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2008 åh, ja, okey.. men da er du vel veldig søt..hehe.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå