Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg så at noen andre hadde tenkt på det navnet til jenta si og syns kansje det var litt fint og anderledes. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Nok et white trash,forsøk på noe spesielt,pompøst navn.. Fatter ikke hva det går av folk... Hadde jeg bare sett over navnet hadde jeg trodd det skulle være Yngve Anita..... Selv det er penere...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg la også merke til det innlegget og første tanken min var at disse foreldrene finner vi sikkert inne på rusmiddelsiden.. Stakkars unge, høres ut som foreldrene har røyka sokkene sine.. Hadde det vært et utenlansk navn, hadde jeg ikke reagert, derimot.. Janita kan høres litt spansk ut, men Ynwa??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå