Gå til innhold

Ynwa Janita?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at noen andre hadde tenkt på det navnet til jenta si og syns kansje det var litt fint og anderledes. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdeligt, spør du meg.

Skrevet

Helt forjæææævlig!

Skrevet

Nok et white trash,forsøk på noe spesielt,pompøst navn.. Fatter ikke hva det går av folk... Hadde jeg bare sett over navnet hadde jeg trodd det skulle være Yngve Anita..... Selv det er penere...

Skrevet

Jeg synes det høres litt exotisk ut jeg.

Skrevet

Fint om du er tyrker!!!

Skrevet

Jøss for et grusomt navn!

Skrevet

Jeg la også merke til det innlegget og første tanken min var at disse foreldrene finner vi sikkert inne på rusmiddelsiden.. Stakkars unge, høres ut som foreldrene har røyka sokkene sine..

 

Hadde det vært et utenlansk navn, hadde jeg ikke reagert, derimot.. Janita kan høres litt spansk ut, men Ynwa??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...