bittelill Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg følger spent med på navlen min, har veldig dyp navle til vanlig, men nå er det ikke så mye igjen av den. Lurer på om den kommer til å poppe. Jeg er 30+1 i dag men den går stadig innover.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Navlen min poppet ikke ut. Den ble bare flat, i ett med magen. Så ut som tuten på en ballong. Jeg har innovernavle. Tror ikke den popper ut denne gangen heller.
anette&tutta mari :) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Er 31+4 idag og min navle har vært "utpoppa" i hvertfall 10 uker tror jeg og den popper bare mer og mer ut!
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 min ble oxo flat heller det enn utover, jeg synes det ser så rart ut...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Den navlen kommer aldri til å se dagens lys. Har den dypt begravet i magen i utg.punktet. Men jeg kan kjenne bunnen på den mye lettere nå, så jeg får se positivt på det.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Uke 37 her... og ingen utpoppa navle her i gården, ser ikke ut som den skal noen plass heller.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er på termin med mitt tredje barn i dag, og har aldri opplevd at navlen har poppet. Den har bare blitt nesten helt flat.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Min "poppet" omkring uke 20-25 et sted tror jeg. Merkelig i grunn, for til vanlig er den så dyp at jeg aldri før har sett bunnen på den... (ca 1,5-2 cm tenker jeg)
Vertigo Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Tror ikke min navle er særlig dyp egentlig (har aldri tenkt over saken...), men er nå i uke 32 på tredje svangerskap, og har aldri vært i nærheten av å få utovernavle. Er godt polstret da, men mageskinnet er temmelig stramt - i alle fall i navlehøyde.
Bilingüe Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Navlen min har flatet seg ut, fra å være innovernavle, men de siste par ukene (i 35. uke nå) har navlen begynt å stikke bittelitt utover. Får se om den blir skikkelig utovernavle etterhvert eller hva som skjer.
Honningen Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Er 40+1 idag og ikke poppet ut her, gjør vel heller ikke det nå tenker jeg:) Den har heller ikke flatet ut, den er der men er veldig "liten", hvis man kan kalle den det... Og veldig myk rundt!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 hah! plutselig lignet navlen min på en rumpe sprekk, syns jeg! hehe, eller ballong knute som noen sier... har ikke tittet på den på lenge! spennende:)
Sjokoladebanan Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 min navle har vært uttpoppet i flere uker, hvertfall siden april. jeg har også veldig dyp navle, så jeg ble overrasket over å høre at den har kommet så seint hos andre... trodde alle navler poppet jeg...
bittelill Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2008 Oi, jeg trodde også at i alle fall flertallet hadde navle som poppet Veldig mange bilder av høygravide mager er med navlepopp. Jaja da lærte jeg noe nytt i dag også. Det er i alle fall moro å følge med på forandringene
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Ja, sånn ser min også ut; som en ballongknute. Litt sammensnurpet, stjerneformet, liksom. :-)
kajfla Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 min er innover 2 dager over termindatoen. Så tviler på at den plutselig popper ut nå. hehe
01-08-2008 Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Navelen min går i ett med resten av magen den.. Hakke no navel lenger ser det ut som *hihi* Jeg er 33 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå