Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Fyameien for en bil!! Så kjøre komfort og ikke minst en bil med det meste av utstyr..!! Denne bilen sto jammen til forventningene..og jammen gikk den fort også..hehe!! Jeg har aldri tidligere vært interessert i bil..men denne bilen er jo bare morsom å kjøre..og ikke minst sitte på i!
* 5 om dagen * Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 åssen mercedes er dette da?? vi sitter nå og skal til å kjøpe en "ny" mercedes. og jeg er spent på om de er så bra som de sier.....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Hadde mercedes en stund, men syntes ikke den skiltes seg så veldig ut... Men det er jo flott at du liker den:0)
madame Mim Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jepp mercedes er tingen=) bilen over alle biler
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Er ikke så glad i mercedes jeg da. De bilene er små innvendig i forhold til andre merker, så for meg og min lange familie blir det fort dårlig plass. Bortsett fra det er det ingenting å utsette på dem
najs Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Mercedes er knall!!! Og de store modellene er romslige og veldig fine. Men nå har vi gått over til Audi A6 og elsker bilen vår:-) Det er en grunn til prisen på de bilene:-)
Piken på landet Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Smaken er jammen som baken :-) Hadde mercedes som kjøreskolebil, og søsteren min og mannen kjøpte speller ny mercedes for et par år siden til en halv mill. Syns begge var dårlige å kjøre.
prekæs Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Hvis man begynner med en Mercedes er den muligens fantastisk. Men ser man på alternativer til halve prisen kan man bli mer en imponert da og. Utstyr er det i alle biler. Fryktelig mye utstyr også...som man ikke har tenkt på engang.
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2008 Vi har en 2001 modell..320CDI..og er knall fornøyd!! Vi har hatt en del andre biler tidligere..mondeo...vectra etc...men ingen ting er som kjøregleden i denne bilen!!! Aldri trodd det var så mye utstyr på en bil jeg..sinnsykt bra lydanlegg er den i den også..+ at det er 7 seter..jippi..vi har endelig funnet drømmebilen!!
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2008 Er absolutt ikke enig i at disse bilene er små invendig..hvertfall ikke E klasse...utrolig god plass...både inne i cupeen og baki..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Vel, E-klassen er mindre innvendig enn flere tilsvarende biler. Det kjenner knærne mine
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2008 DA lurer jeg på hvilke biler du har sittet i..for jeg er fortsatt ikke enig... Har selv hatt flere stasjonsvogner..og sittet i mange familiebiler..Passat...Vectra...Mondeo....Avensis..og ikke så god plass!! Både når det gjelder benplass og ikke minst lengden på setet i baksetet..vi har 3 bilstoler i vår..uten problem..og ungene sitter fortsatt godt uten å sitte "oppå" hverandre.. Vet det er litt mindre plass innvendig på 2003 modellen (nye karosieri) enn de eldre...men vi har 2001 da..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Hehehe.. Du er ikke enig i at jeg har dårlig plass i de fleste mercedeser? Den er frisk Det er igrunnen veldig enkelt, du putter en høy mann i en bil og meg i baksetet. Mannen justerer setet til han er komfortabel. I samtlige mercedeser jeg har sittet i får jeg da dårlig benplass. Det er ikke nødvendigvis et problem der hvor det kun er barn som sitter i baksetet, men for min høye familie blir det ubehagelig. Når det shoppes bil prøves kun mercedes, audi og bmw. Dette pga tysk firma og firmaregler. Og av de tre merkene har mercedes merkbart mindre plass. Du må være så uenig i det du bare vil, men knærne mine har rett
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2008 Hehehe..jaja...knærne dine har vel det!! Bare synes det er snålt om du ikke er 2 meter lang da..fordi mannen min er 190...og en som er 180 - 185 sitter bra bak han for å si det sånn...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er 185,5, faren min er 196, mannen min var 193. Ene søsteren min er 179 og andre 178. Tro meg når jeg sier vi er lange
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Er faktisk litt enig med noen over her.. Jeg personlig syns mercedes er oppskrytt.. Kom med utstyrs pakken så tenkte jeg det er mange biler som har akkurat det samme utstyret... Men smaken er som baken, godt er det ellers hadde det blitt kjedelig her i verden..
madame Mim Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Med normal vedlikehold så har du din mercedes i mange år. Knall gode biler. P.s E klasser er store biler da=) C klassen er mindre..
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2008 Ja,,, dere er lange ja...ikke tvil om det!! Men mannen min på 190 kan kjøre en opel corsa også for å si det sånn..og man får delvis plass bak..eller jeg som er en 168 da...Om vi sitter godt..nei det gjør vi ikke..men for korte turer så..hehe
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #21 Skrevet 2. juni 2008 Jeg og gubben kjøpte en chrysler grand voyager en gang. Nydelig plass foran, men vi var invalide etter å ha hatt med familien. Dårligere plass bak skal du lete lenge etter. ellers må jeg bare innrømme at vi er høye ja Vi vekker oppsikt på turer i Asia..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #22 Skrevet 2. juni 2008 Mercedes er best. Bare tull å si at det er en dårlig bil. Det kommer isåfall fra de som ikke har råd til èn og er misunnelige. Jeg har en drittopel, og jeg hater den. Svigermor har en splitter ny Mercedes, og den er helt fantastisk. Pappa har drevet med biler i mange år, og sier at Mercedesen er den beste han har vært borti.
* 5 om dagen * Skrevet 2. juni 2008 #23 Skrevet 2. juni 2008 håper vi blir fornøyd med vår mercedes som vi har kjøpt i kveld.det er en 97 mod, Mercedes 230 Avantgarde, og den virker som en stor og fin bil...ihvertfall i forhold til den vi har nå ,som er mercedes 190 E,92 mod. prisen virker ikke helt avskrekkende heller...men nå har ikke vi tenkt å kjøpe oss ihjel på bil da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå