Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg til å dra på stranda for da kan alle se magen min,og det er ikke bare det at man føler seg litt ekstra stor, men det at med en gang du er gravid føles det som om man er felles eie og at alle kan kommentere og ta deg på magen. Jeg liker det ikke!! Er jeg alene om å være sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du e nokk ikke aleina.. alle har liksom en mening om ting og,tilogmed hvor mye du klare å gjøre når du e gravid.. hoff nei ikke noe gøy i det hele tatt..

Skrevet

jeg har ikke tenkt å sprade i bikini på stranda i sommer. Da bør det være folketomt der.

Men jeg synes det selv er fint å se gravide mager, men ikke på meg selv hehe

Skrevet

Jeg sitter i shorts på stranda og ser ut som en gammel dame. Liker ikke å vise frem magen min sånn den er nå, ser bare dvask ut og har ikke fått den fine, runde fasongen ennå. Men når den kommer, da skal jeg strutte!

Skrevet

Akkurat det tar eg ikkje så tungt nei.... Har jo mage i frå før av ;)

Skrevet

Tror det er mange som føler det sånn, men jeg gleder meg til å vise frem magen :-)

Skrevet

Plager meg ikke så mye å vise magen som strutter, men synes det er verre med lår og rompe. De er blitt en god del større, og ikke akkurat fastere :-)

Skrevet

Har vært på stranda i bikini i dag... gikk helt greit. Har jo ikke denne struttemagen enda (uke 14) men føler meg ikke mindre vakker av den grunnen.

Det er viktig at man lager seg en privat sfære der man kun slipper inn de man selv vil. Det gjorde jeg da jeg gikk med nr1 her, fordi alle ville at på og være endel av min graviditet. Det gikk etterhvert veldig greit, og folk forstår om de bare vil.

Skrevet

Jeg og du er på bølgelengde. Etter at jeg ble gravid har alle begynt å tafse på magen min uten å spørre. Virker som om det bare er å klå. Har til og med opplevd at noen har dratt opp singleten min for å kjenne på magen! Det var litt ekstremt for meg!

Skrevet

Jeg er dritstolt av magen min jeg!

Har alltid hatt flat mage, men nå er det den babykulen der. :) Koselig!

Skrevet

Jeg er litt sær sånn...liker ikke at folk kommenterer magen min, eller tar på den. Helt greit når det er familie, men ikke alle andre.

Er stolt gravid, og vil ikke skjule magen min, eller jenta som vokser, men jeg syns det blir litt for nært min privat sfære når folk jeg ikke ser på som nære skal ta på den.

Tror nok det er flere som har slike tanker, selv om man er gravid blir man ikke allemanns-eie, og en "attraksjon".

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene:) Hadde utbrudd på jobben der jeg sa i fra at folk skulle slutte å ta på meg, derfor føler jeg meg litt slem. Men jeg ville aldri gått rundt å gjort det på andre selv, i hvertfall ikke uten å spørre. Hvis noen hadde dratt opp toppen min hadde jeg klikka!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...