Gå til innhold

klage, klage, klage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

her går vi mesteparten av året og sutrer over snø, slaps og regnvær. Også får vi 1 uke med fint vær og da sutrer folk over at det er for varmt, at ungene er grinete, hvor fælt det er for små barn å være varme, at det ikke er noe å gjøre, bla bla bla! BÆÆÆ!

Hurrah det er fint vææær! Det begynner nok snart å regne igjen så dere får noe annet å klage på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dere får ikke medlidenhet fra meg!!!!!! *brrr*

Skrevet

Det er ALLTID noen som har et eller annet å klage på vet du :)

MÅ bare få si at jeg stoooorkoser meg i dette fantastiske været!

Håper for guds skyld at det varer hele sommeren..

Mange som spør meg hvordan i all verden jeg orker å sitte ute i solen osv siden jeg er gravid, men det er jo såå deilig å få litt sol på tjukkemagen! Ikke er jeg stor og tung heller så hvorfor skulle det være plagsomt?

Skrevet

nej, det får ikke klagerene av meg heller. i dag har vi ligget å stranden, og badet masse. sikkert rundt 18 grader i vannet alt. :D deeeeilig.

Skrevet

kor i feeeen..??

gi no litt varme hit da vel!!!!

hold på å fryse meg ihjel!!!

er skikkelig kald vind her no, for vindretningen kommer fra breen, så den er iiisekald!!!!

Skrevet

enig! går jo ann å være litt inne om det blir for varmt eller klamt ute. i helgen var jeg på fest i en knøttliten by-leilighet. det var så varmt at vi satt på fryseelementene til kjølebagen mens vi drakk øl! hæhæhæ! klage på varmen, det gjør jeg ikke!!

Skrevet

hehehe.....jeg er ikke særlig glad i varme jeg...fint vår og høstvær er favoritten.....

;-)

Før så flykta jeg alltid enten på sjøen eller på stranda når det var varmt.....det er ikke så lett med 3 unger når far jobber overtid.... Så da blir vi litt for varme her rett og slett.....enda vi har paviliong som gir skygge.... Så jeg skal skaffe et plaske basseng i morra med plass til mor her self også...den hvite balja duger nemlig ikke ;-)

Skrevet

Haha :)

Jeg satt ute istad og tenkte: Søren.. Det er så jævla varmt idag...

Videre tenkte jeg, hvorfor må det bli hetevarme med engang.. Kan det ikke være varmt, uten at det må bli VAAAAARMT...

Men, så tenkte jeg jo videre; Ikke lenge til det begynner å regne sikkert (håper det ikke blir som ifjor, når det regnet hele sommeren.. )

Nå har jeg begynt å få farge på kroppen da.. :P

Det er godt md sol og varme, heller det enn vinter og snø og blææh..

Skrevet

Ja, det er nydelig!

Ingen klager fra meg. I dag var det 26 grader kl 09 her... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...