Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Den var så fin! 13 uker på vei.. Så jo det meste der da. Fikk med et bilde og fire 3D videoklipp:) Men.. Hun sa at morkaka lå inn mot ryggen min, men det kunne vi snakke mer om neste gang. Hva betyr det, er det ikke bra?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 å, så koselig! jeg skal på UL neste mandag, gleder meg så masse!!! men aner ikke hva det betyr med morkaka der bak..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har gjort det 2 av 3 svangerskap hos meg, så jeg tror ikke det betyr så veldig mye....
Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 lenej blir stor : Ja, veldig! Hvor langt er du på vei da? Ugl@ : Okay, jeg håper det. Skummelt når ho ikke sier alt med engang bare
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 ja, ksjønner det er superirriternede når de ikke kan fullføre tankegangene sine. tror bare vi må bli flinkere å spørre der å da "hvorfor det".. jeg er nå i min 11 uke, uke 12 på UL gleder meg masse :)
Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Okay! Gled deg masse, en herlig opplevelse! Og gratulerer med baby i magen!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 HUn burde helst enten ha latt være å si noe, eller å forklare der og da....gravide engster seg som regel nok fra før. Det er nok helt greit. Jeg hadde morkaka langt ned med nr 2, forran da vel og merke. Var på et par ekstra UL for å sjekke det. Gikk helt greit. Slapp av og nyt svangerskapet så godt du kan.
brooklyn Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Morkaken min ligger inntil ryggen min, ikke foran eller oppå, slik jeg forstod var mest vanlig. Så lenge den ikke ligger nede og "blokker" livmorhalsen, så skulle dette ikke være noe problem, iflg jordmor på 18ukerskontrollen. Hun sa også at jeg da ikke hadde den ekstra "bufferen" foran, og at jeg gjerne da kunne se og kjenne babyen utenpå magen bedre , da det ikke lå morkake foran og beskyttet/blokket, men med vanlig folkevett var dette ikke noe problem. Så sånn var den informasjonen JEG fikk.. Gratulerer med lille i magen:)
Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2008 Ja, jeg kommer nok bare til og kose meg fremover. Hun sa at målene og alt så helt fint ut, og kom nok ikke til og få de store overraskelsene på neste kontroll. Så regner med det ikke er så veldig galt;) Takk:)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 tusen takk!! ja, gleder meg :) var på UL med mini i uke 13, da lå han der inni med hånda rett fram, som en liten supermann! så da kjøpte jeg en liten blå supermann-body. ble ledd av, for vi visste jo ikke kjønnet, men så sikker var jeg på det var en gutt :)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Helt utrolig hvor godt man kjenner den lille når den ligger bak ja :-) PÅ slutten kunne jeg konturene av en liten fot eller rumpa...skikkelig moro :-)
Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2008 Oii! Så gøy! Men er det ekstra ubehagelig når den sparker hardt da eller?
Trulte76 Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 min morkake ligger oppe bakrevegg (som jeg vil tru blir samme mot ryggen) og jeg fikk beskjed om at den lå fint plassert
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Neida...slett ikke..ingen forskjell der. :-) Det avhenger mer av hvor aktiv ungen er. Det dere kan glede dere over er at pappan gjerne har en sjans til å kjenne sparka litt tidligere hvis den lå forran sist :-)
Mamsen87 :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. juni 2008 Okay! Jeg husker ikke hvor den lå sist jeg.. Forresten.. Er det mulig og få kopi av det gamle helsekortet om jeg drar på sykehuset? De bør vel ha det der. Tenkt på det en stund, men for mye og henge fingerne i så ikke fått gjort noe med det:)
brooklyn Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 det spørs litt hvor hardt det sparkes, men en tut som stikker ut, en liten hæl eller en albue, det er nå nærmest en vanesak, og veldig kjekt for andre å kjenne på, mer enn bare en bul på magen. Merker ingen forskjell på denne kontra forrige, bare at bevegelsene er mer tydelige utenpå nå enn det de var med storebror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå