Gå til innhold

mami.. ang. nebbursvollen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej

var du på nebben på lørdag? så på nettsiden og det så jo ut som det var åpent ja. :D Tror vi reiser inn på dagen på onsdag om været holder seg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :( de åpnet ikke før i dag så det ble tusenfryd på oss istedet :)

Tar turen nå til helgen isteden vi tenker jeg, er jo meldt like fint ut helgen hvertfall så :) :)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hæ.. nebber'n åpnet jo 18mai...

Skrevet

mami!

ja, jeg leste også på nett at det åpnet 18 mai som zima sier?! Snålt. Da gleder jeg meg uansett til onsdag! :D Tusenfryd er bra det og da!

Skrevet

Nope, ringte å spurte og de hadde utsatt datoen pga oppussing :)

Ja onsdag og torsdag er det jo faktisk meldt 26 grader, da blir det antagelig godt over 30 tenker jeg :)

Tusenfryd er supert, men ikke mye for en gravid, en toåring og en pingle mormor å finne på i grunn hehe..

Skrevet

hahah, nej det var kanskje ikke mye å gjøre for noen av dere der. *ler*

ahhh, ok.. og uansett så snødde det jo 17mai alikevel så hadde vel ikke vært mange der på åpningen! Var sikkert smekkfult i dag da! :o

det er så deeeilig med fint vær! :D

Skrevet

Hehe ja det hadde nok ikke vært masse folk der den 18 uansett ;) i dag derimot kan jeg tenke meg det var fullt ja! Hvertfall om de har pusset opp og gjort det fint der nå.

GUD JA! Men jeg kjenner at det er lett å bli godt vandt rimelig fort hehe, så på værmeldingen for i morgen at det "bare" var meldt 22 grader og ble litt furten hehe, så kaldt a gitt ;):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...