Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel igrunnen bestemt oss nå for å starte prøvingen i desember, muligens november... :) Gleder oss utrolig masse!

Andre som henger seg på rundt juletider? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. Vi er ikke prøvere i desember, men ville bare si gratulerer med bestemt prøvestart:-)

Vi har bestemt oss for mai 09, lenge til, men tiden går jo fort.

Tenk, desember er jo bare 5 måneder til!! Lykke til!!

Skrevet

Takk=)

Jada tiden går fort vettu.. Gleder meg veldig jeg!! =)

Skrevet

Ja!

Har ikke noe helt bestemt ennå, men mannen har sagt at han tenker i de baner!!!!! :-) :-) :-)

Skrevet

Så kjekt da! :) Hvor gammel er du, og har dere noen fra før?

Skrevet

Hei!

Tror vi tenker på å starte i nov/des i år.

Virker lenge til... men det går vel fort :-)

Skrevet

Dropsen88: Har dere noen fra før dere?

Skrevet

Åh så gøy dere også tenker det samme som oss! :)

Det er ikke så lenge til.. Ser ikke bort i fra at vi kanskje prøver litt før også, får se hvor lenge vi klarer vente ;)

Det blir vår første jah, så dette er utrolig spennende..

Dere da?

Skrevet

Vår første også :-)

For vår del blir det nok tidligst november.

Vi får satse på at tiden går FORT!

Utrolig spennende, ja :-)

Moro å se om vi får fulgt hverandre litt

Skrevet

Jada, tiden kommer sikkert til å gå fort, nå er sommeren her å all ting :) Men kjenner jeg blir veldig baby syk av å se andre med babyer eller gravide kvinner!! ^^

Å så lurer jeg på om det vil klaffe på første forsøk eller ei.. Ja dette kan bli spennende!

Skrevet

Sommeren flyr jo av gårde, og da er forberedelsene i gang!

Jeg prøver å fortelle meg selv a det kommer til å ta en stund, sånn at jeg ikke skal bli skuffet med en gang :-)

håper jeg klarer å slappe av og ikke styre med masse el testing osv. I alle fall ikke i starten

Skrevet

.

Skrevet

Nå har jeg tre brett igjen med piller før det skal forberedes. Har lyst til å være noen mnd uten for å se hvordan det står til med kroppen ;-)

Tre er ikke mange!!!

Skrevet

Ja du sier noe der!

Ja er nok lurt å være "pillefri" en stund før prøving.. Jeg har vært det siden ifjor, så større sjangse for at det kanskje vil klaffe litt fortere da (håper) :)

Var nettop en uke på Mallorca, masse sol og varme, å hjem igjen til dette dårlige været! Håper vi får en finere sommer i møte :)

Skrevet

OI! Deilig med ferie!

Nå får denne sommeren her hjemme ta og skjerpe seg litt!

Vi skal bare feriere i Norge i år, og vil ha litt fint vær :-)

Velkommen hjem!

Skrevet

Ja var herlig! Men skal jobbe hele juli, så ikke fullt like gøy men.. heh..

Tid skal dere ha ferie da? :)

Skrevet

Jobber i to uker til, så er det ferie :-))

Nei, juli er jo ikke den gøyeste mnd å jobbe, men må man så må man... håper på fint vær, så du får noe ut av dagene etter jobb, da. :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg har tenkt å bli desember-prøver :)

Skrevet

Jeg blir også kanskje desemberprøver alikevel, eller skal iallefall kanskje slutte med pilla i løpet av desember.

Samboern har gitt uttrykk for at han har blitt veldig gira på å få barn nå, og jeg håpet vi kunne begynne denne måneden(skal jo egentlig bli prøvere i april 2009, men det er så lenge til!!), men han vil ikke helt enda.

Idag satt vi å pratet, og vi likte begge veldig godt ideen med å prøve å få første eggløsning rundt nyttårsaften:-)

Eneste som er kjipt er at jeg har ikke så veldig lyst på et nov/des barn, så jeg tror jeg hopper over å prøve i februar og mars. Så hvis det ikke går på første forsøk så kommer vi nok til å vente med 2pp til april uansett.

Men uansett så er jeg superglad:-):-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...