dropsen88 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Vi har vel igrunnen bestemt oss nå for å starte prøvingen i desember, muligens november... Gleder oss utrolig masse! Andre som henger seg på rundt juletider?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Heihei. Vi er ikke prøvere i desember, men ville bare si gratulerer med bestemt prøvestart:-) Vi har bestemt oss for mai 09, lenge til, men tiden går jo fort. Tenk, desember er jo bare 5 måneder til!! Lykke til!!
dropsen88 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Takk=) Jada tiden går fort vettu.. Gleder meg veldig jeg!! =)
LaBomba Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ja! Har ikke noe helt bestemt ennå, men mannen har sagt at han tenker i de baner!!!!! :-) :-) :-)
dropsen88 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Så kjekt da! Hvor gammel er du, og har dere noen fra før?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Tror vi tenker på å starte i nov/des i år. Virker lenge til... men det går vel fort :-)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Dropsen88: Har dere noen fra før dere?
dropsen88 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 Åh så gøy dere også tenker det samme som oss! Det er ikke så lenge til.. Ser ikke bort i fra at vi kanskje prøver litt før også, får se hvor lenge vi klarer vente Det blir vår første jah, så dette er utrolig spennende.. Dere da?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Vår første også :-) For vår del blir det nok tidligst november. Vi får satse på at tiden går FORT! Utrolig spennende, ja :-) Moro å se om vi får fulgt hverandre litt
dropsen88 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2008 Jada, tiden kommer sikkert til å gå fort, nå er sommeren her å all ting Men kjenner jeg blir veldig baby syk av å se andre med babyer eller gravide kvinner!! ^^ Å så lurer jeg på om det vil klaffe på første forsøk eller ei.. Ja dette kan bli spennende!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Sommeren flyr jo av gårde, og da er forberedelsene i gang! Jeg prøver å fortelle meg selv a det kommer til å ta en stund, sånn at jeg ikke skal bli skuffet med en gang :-) håper jeg klarer å slappe av og ikke styre med masse el testing osv. I alle fall ikke i starten
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Nå har jeg tre brett igjen med piller før det skal forberedes. Har lyst til å være noen mnd uten for å se hvordan det står til med kroppen ;-) Tre er ikke mange!!!
dropsen88 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. juni 2008 Ja du sier noe der! Ja er nok lurt å være "pillefri" en stund før prøving.. Jeg har vært det siden ifjor, så større sjangse for at det kanskje vil klaffe litt fortere da (håper) Var nettop en uke på Mallorca, masse sol og varme, å hjem igjen til dette dårlige været! Håper vi får en finere sommer i møte
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 27. juni 2008 #15 Skrevet 27. juni 2008 OI! Deilig med ferie! Nå får denne sommeren her hjemme ta og skjerpe seg litt! Vi skal bare feriere i Norge i år, og vil ha litt fint vær :-) Velkommen hjem!
dropsen88 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2008 Ja var herlig! Men skal jobbe hele juli, så ikke fullt like gøy men.. heh.. Tid skal dere ha ferie da?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Jobber i to uker til, så er det ferie :-)) Nei, juli er jo ikke den gøyeste mnd å jobbe, men må man så må man... håper på fint vær, så du får noe ut av dagene etter jobb, da. :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #19 Skrevet 19. juli 2008 Jeg blir også kanskje desemberprøver alikevel, eller skal iallefall kanskje slutte med pilla i løpet av desember. Samboern har gitt uttrykk for at han har blitt veldig gira på å få barn nå, og jeg håpet vi kunne begynne denne måneden(skal jo egentlig bli prøvere i april 2009, men det er så lenge til!!), men han vil ikke helt enda. Idag satt vi å pratet, og vi likte begge veldig godt ideen med å prøve å få første eggløsning rundt nyttårsaften:-) Eneste som er kjipt er at jeg har ikke så veldig lyst på et nov/des barn, så jeg tror jeg hopper over å prøve i februar og mars. Så hvis det ikke går på første forsøk så kommer vi nok til å vente med 2pp til april uansett. Men uansett så er jeg superglad:-):-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå