SOLSPIREN Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jepp, her er navnet klart - men vi skal holde det hemmelig frem til prinsen er født
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Vi hadde egentlig bestemt oss for Theo.. Men så var jeg så dum at jeg luftet navnet her inne, og nå "popper" navnet opp over alt=( Litt av poenget med navnet var jo at det ikke var så mange som heter det.. men men...
Mummimamma;-) Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Vi har guttenavnet klart, men vi vet ikke hva vi får ennå. Har hatt samme guttenavnalternativ de to første gangene også, men da ble det jenter:-)
Nesta_L med guttebebis Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Har det nesten klart, han skal hete Kian og noe :-)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 vi har ikke navnet klart, jeg har noen forslag og gubben har noen forslag, så problemet er at vi klarer ikke å velge og vi liker ikke den andre sine navneforslag!!! så dette kan bli morsomt etterhvert, godt vi har et par mnd igjen på oss:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Hehe kjenner meg igjen i den Vi hadde egentlig tenkt på Samuel eller Christoffer, men etter endeløse diskusjoner så har vi nesten begynt å gå lei de navnene, så får se, leiter gjennom navnebøker og navneforumet her inne etter ideèr, syns guttenavn er så vanskelig i forhold til jentenavn... Vi trenger de mnd vi har igjen på å finne ett som vi begge liker tenker jeg
*tornerose* Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Vårt lille gull skal hete Joachim ) Forslag fra min eldste datter på 4 & vi er bare blitt mer og mer glad i det navnet (",)
<3 mine søte små<3 Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Me har lufet nogen navn, men ikke bestemt oss.. Vi venter til vi får se gutten vår....
Lacey*har fått erta Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Har faktisk hatt navnet klart fra før lillemannen var til i magen min:) Et helnorsk navn som ikke så mange andre heter;)
BITO Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Vår lille prins skal nok hete Jonas. Oppkalt etter sin farfar:)
opsi fødeklar Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Jeg sliter med guttenavn nå. Har tre gutter fra før, så har på en måte brukt opp navna jeg liker.. Og når jeg endelig har funnet et jeg liker, ja da er ikke gubben enig..hehe. Godt det er god tid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå