Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke si at vi prøver i tilfelle det vil ta litt tid, så slipper vi alle som maser om "gikk det denne gang?" osv. Men jeg blir så rasløs av all venting og nå spiser jeg nesten hele tiden for å ha noe å gjøre, jeg gidder ingenting konstuktivt og er bare trøt og sur. Må være skikkelig pms for jeg har ikm på tors-lør en gang men tror ikke det har klaffet for oss denne pp. Sist jeg var gravid merket jeg ingenting før jeg teste pos men da så jeg ikke etter tegn heller fordi vi var på ferie og glemte det helt bort.

Vil ha ork til å gjøre masse ting slik at jeg kan tenke på noe annet, men tenker bare på mat og søvn. ÅHHHH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Var inne på profilen din. Vi er tydeligvis på samme sted i livet. Jeg blir også 30 i år, har en datter født i april 06 og prøver nå på neste mann. Har vært gift i et år (idag faktisk) men var samboere i fire år før det. Er litt usikker på hvordan det går denne gangen fordi jeg har hatt litt fjern syklus siden nyttår, med mens som to ganger har vart i ca 25 dager og normalt innimellom. Håper så inder lig jeg snart blir gravid igjen for jeg er såååå klar nå. Tiden går altfor sakte....

Skrevet

Skulle ønske jeg bare kunne gått i hi mellom el og ikm nesten. Hvordan får man opp Mine barn? Prøvde å fylle det ut da jeg fyllte inn profilen men fikk det ikke til.

Gratulere med bryllupsdag!

Vi vet ikke når vi skal få det til, koster så masse også og så har jeg ikke tenkt å fri selv. :D

Skrevet

He he, lurt å gå i hi da. Jeg fikk frieri og frokost på senga. Synes det var veldig romantisk. Men ja det er dritdyrt å gifte seg. Vi hadde et forsåvidt lite bryllup med 30 personer. Er nesten umulig å få mindre med den store familien min, og det kom på ca 40000Synes vi klarte det ganske billig, men det er altor dyrt.Vi betalte det aller meste selv og man merker det på lommeboka. Bryllupsdagen idag er ikke så mye å skryte av da, siden mannen er i pars. Eller det vil si han er på vei hjem nå. Da har han bare en ting å gjøre når han kommer hjem.......

Når hadde du IKM? Som sagt så vet ikke jeg når min er sånn helt sikkert, håper bare jeg har el denne pp.

Skrevet

Glemte forresten å si at du får opp MIne barn hvis du går inn på endre profil, så merker du av der det står om barna dine. Tror jeg..

Er ikke helt inni dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...