Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjæresten har da bodd her alle dagene han ikke har barna sine mer eller mindre siste halve året. Om 1 måned flytter vi inn i nyinnkjøpt hus sammen.

Har hatt mine forskjellige nick her på forumet, men skiftet flere ganger for å bevare anonymiteten. Blir rart å flytte sammen med et annet voksent menneske etter 3 år alene, men vet også at hverdagens kabal kommer til å gå lettere opp.

Det helt nye for meg er å ha barn som ikke er mine så tett på meg 50 % av tiden. Men ungene stortrives sammen og de er utrolig søte alle barna våre. Å gå inn i rollen som stemor ser jeg kan by på utfordringer, men tror nok jeg har en fordel av å ha egne barn.

Moren til ungene og min kjæreste samarbeider også bra om dem, så der er det ytterst få konflikter. Og de som er finnes ikke alvorlige :) Blir nok større utfordring for min kjære og komme inn i vepsebolet av kommunikasjon mellom meg og min eks. Men han er forberedet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen ja.... Har vært alene i 8 år, og er kjæreste med en nyskilt mann med to barn. Vi har så smått begynt å se oss om etter hus. Det er kjempespennende.. Tenk om jeg ikke klarer å bo sammen med ham. Jeg har jo vært sjef i eget hjem i svært mange år.

Hos oss blir det ett barn som er der 2/3 del av tiden, og to barn som er der 1/3 del av tiden. Den yngste er bleiebarn, så nå blir jeg bleieskiftarbeider igjen. Gleder meg sinnsykt til akkurat det da!! Har savnet å ha et lite barn i hus, nå når min egen begynner å bli så stor.

Eksen hans vet ikke om meg ennå, tror det vil bli litt sårt. Muligens grobunn for konflikter.. Men får ta det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...