Gå til innhold

Andregangsfødende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så rart hvor utålmodig man blir med andre mann! Har 6 uker igjen og på størreslen av magen og kynnerne har jeg mest lyst å få den i morgen - men det er jo litt tidlig enda..

Jeg får veldig stikkende smerter over skambenet flere ganger om dagen og spes om natten. Noen som vet om det er en slags bekkenløsning eller kynner eller at rett og slett at babyen begynner å finne veien ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja mildt sagt, e så utålmodig å syns tia har gått så sakte, e heldigvis 38 uker om 4 dager så da kan æ begnne å vente... lengste vinteren i mitt liv:)

Skrevet

Her er det 12 uker igjen (!). Men jeg synes siste trimester gikk veldig fort sist, så det gjør vel kanskje det denne gangen også. Jeg er sykemeldt frem til permisjon og snart avvikler samboer og foreldrene mine ferie etter hverandre, så da blir det sikkert litt å finne på også. Har begynt å handle litt og skal nok fortsette med det, pluss litt ordnings i hjemmet i sommer. Så skal jeg passe på å reise bort på hytta og være litt mobil de siste dagene før jeg blir "lenket" til en baby 24 timer i døgnet (noe jeg selvsagt ser frem til også:) ). Skal nyte sommeren og graviditeten, for jeg husker hvor mye jeg savnet magen sist når den ble "borte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...